Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har alt. Sjarm, nytenking, romslig, flott... ja alt.
Her er det innbydende fra du kommer inn døren, til resepsjonen og til hotellrommet. Utrolig god frokost, herlig lunsj og en utsøkt deilig middag. Her har du alt på ett sted. Hotellet har også flotte kurslokaler. Herlig med ansatte som lever for jobben og stedet. Innbydende opphold som frister til gjentakelse. Dette hotellet leverer!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, HansErikC
Torgeir B, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Hans Erik

Hjertelig takk for utrolig hyggelig tilbakemeldingen. Det er veldig godt for oss å se at du hadde et bra opphold. Vi gleder oss til å se deg igjen :)

Anmeldt 6. september 2018

Greit hotell fint plassert med utsikt til fergen. God parkering. Resepsjonist ordnet greit ankomsten, da jeg var utsatt for feilbooking av arrangør. Lunsj var meget god, men frokosten var i enkleste laget

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Stephan B
Torgeir B, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Takk for tilbakemeldingen. Vi håper vi ser deg igjen snart.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Jeg hadde bestilt dobbeltrom, men så viste det seg at vi skulle ha med oss en tenåring også. Til tross for fullt hotell, og at jeg ikke ga beskjed før to dager før, så ordnet hotellet ekstraseng (og større rom) til en marginal ekstrapris.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Lars Erik A
Torgeir B, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper dere hadde et fint opphold I Horten. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi var tre stk som bodde på budget- delen av hotellet. Stort rom med dobbelseng og dobbel sovesofa. I tillegg stort skrivebord med stol og to godstoler med bord. Litt lite bad og gang, men stort nok. Det dummeste var at det ikke var aircondition der. Kjempegod frokost. Gratis parkering i bakgården..

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 354sirih
Torgeir B, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Takk for tilbakemeldingen. Det er hyggelig å se at dere likte dere hos oss selv om det ble litt varmt. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 2. august 2018

Pluss:
* Stort Familierom med 5 sengeplasser (men max 4 personer over 4 år)
* Et lite kjøleskap
* Sentral beliggenhet
* 2 stk elbil-ladestasjoner (vanlig schuko)
* Gratis parkering

Minus:
* Lite bad for en familie
* Manglende barnesikring på begge vinduer i 2. etasje
* Ingen air condition
* Støy fra trafikkert gate

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, grooveisamust
Torgeir B, Daglig leder på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Takk for deres tilbakemelding. Vi skal ta den med oss videre. Ha en fortsatt god sommer:)