Gratis avbestilling frem til 23.04.21
Gratis avbestilling frem til 24.04.21
eDreamsUSD 182
Agoda.comUSD 182
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Bra og rolig hotell med helt ok rom. Hadde med hunder på hotellet og det var ingen problemer. Si ifra på forhånd. Rommet ryddig og rent. Frokosten var bra og som forventet. Hadde rom som ikke var mot kaia, så det var stille og rolig.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, johnharaldn
torgeirb393, Daglig leder på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser deg snart igjen :)

Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Fikk rom i anneks på andre siden av gaten. Trist inngang. Nøkkelkort måtte omprogrameres og mye smuler og ting på rommets vegg til vegg teppe. Støy fra vei utenfor. Bad virket rent og rommet var ellers OK. Positivt m paraply på rommet som gjorde at man kom tørrskodd til hovedbygning m retaurant osv.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, erikh797
torgeirb393, Daglig leder på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2020

Kjære erikh797

Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at nøkkelkortet ikke fungerte første gangen og at du fant smuler på teppet. Prøv gjerne et av våre rom i hovedbygningen neste gang. Vi håper vi ser deg snart igjen.

Anmeldt 6. oktober 2019

Her er alt du trenger! Personalet er svært flinke, og i tillegg svært hyggelig. Rommene er rene og fine og har alt du trenger. Det er en fin, romslig lobby med kaffe og småsnacks. Det er en kjempefin restaurant her, og en uteplass der du kan sitte ute når temperaturen er der. Frokosten er super, alt du kan tenke deg! I tillegg ligger hotellet midt i sentrum, med gåavstand til alt du trenger.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Ingrid A
torgeirb393, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å se at du likte deg hos oss. Vi håper vi ser deg snart igjen.

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Overnattet på dette hotellet etter en fin tur rundt i Horten. Kom til hotellet og fikk ett dobbeltrom, som var så lite og trangt at en nesten ikke fikk puste. Fikk oppgradert til et større og finere rom med utsikt mot havnen. Ellers var hotellet meget fint. Rent og pent og hyggelig personal. Stor og nydelig frokost som smakte meget godt. Fin uteplass foran hotellet. Her kommer vi gjerne tilbake, men da til et større dobbeltrom en det første vi fikk. Hotellet kan anbefales .

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 364erikl
torgeirb393, Daglig leder på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hei Erik

Takk for tilbakemeldingen. Så bra det ordnet seg med romtype, og at dere trivdes hos oss. Vi håper vi ser dere snart igjen.

Anmeldt 17. juni 2019

Lite rom i annexet på andre siden av gata. Tydeligvis opprinnelig enkeltværelse, men nå med 2 senger uten hode- og fotgjerde, som stod på hver side av rommet. Med koffertstativet i mellom, som 'nattbord'. Den ene nattlampen sto på veggen midt over en av sengene. Den andre hadde ikke leselys. 1 (plast) pinnestol. 'Garderobe' og stikk ved fotenden av 1 seng og TVen kun synlig fra den ene sengen. Dette var altså et 'Standard dobbeltrom' ....
God frokost.
Det blir ingen 'neste gang'.

Romtips: Ikke forhåndsbetal og be om å få se rommet først.
Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Saxly
torgeirb393, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

Hei Saxly

Takk for tilbakemeldingen. Våre standard dobbeltrom ligger I hovedbygget på hotellet. Rommene i bygget over gata er litt rimeligere og har per nå litt enklere standard. Vi beklager at du ikke likte det, og jeg håper du får oppleve et av våre mange nyoppusede rom ved en annen anledning.