FindHotelUSD 175
eDreamsUSD 166
Trip.comUSD 202
Anmeldt 19. juli 2021

Var her en natt med samboer. Fikk et veldig fint rom, det er gratis parkering og god frokost. Ingenting å klage på her! Sengene var også veldig gode, og hotellet ligger sentralt og fint til. Kommer nok til å reise hit igjen om vi skal til Horten!

Takk, I9187UFmaril
Erna Hadzalic, Salg på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss i Horten.
Håper å se dere igjen snart ☺️

Anmeldt 13. juli 2021

Bra hotell med nærhet til byen og havneområdet. Hyggelig personale. Gratis kaffe i behagelig område ved resepsjonen. Et minus er at rommene ikke kan temperatur-reguleres. Horten by er trivelig med noen bilfrie gater og koselig trehusbebyggelse.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, arvikarl
Erna Hadzalic, Salg på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei Karl,

Takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Så hyggelig å høre at dere likte Horten By, hotellet og personalet. Det har vært mange varme dager denne sommeren og dessverre blir det fort varmt på hotellet.

Håper å se dere hos oss snart igjen.

Anmeldt 30. juni 2021

Vi hadde et fint opphold. Fint hotell med god beliggenhet i en koselig by. Rent og pent, god service, god frokost, fint rom, fine fellesarealer, myke senger. Kommer trolig til å bo her ved neste besøk i Horten.

Takk, 883stiand
Erna Hadzalic, Salg på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på.

Hyggelig å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss i Horten. Håper å se dere snart igjen ☺️

Anmeldt 4. desember 2020 via mobile enheter

Ankom hotellet kl 2210. De kunne ikke servere meg et glass øl siden jeg sjekket inn etter kl 2200. Visstnok et viktig koronatiltak. I grunn et under at jeg gikk sjekke inn siden jeg ankom etter kl 2200...
Samtidig ravet fulle gjester til og fra toalett, flasker ble sprettet og ytterligere skjenking vedvarte utover kvelden til tydelig berusede personer. Forstå det den som kan. I alle fall fullstendig ulogisk for en som ønsket et glass øl på en fredag kveld før man tok kveld. God natt!

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, 194eirike
Erna Hadzalic, Salg på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2020

Hei Eirik,

Takk for tilbakemeldingen. Vi kan dessverre ikke gjøre annet enn å følge de nasjonale restriksjonene som gjelder nå. Vi kan servere drikke frem til midnatt til de som er i lokalet før kl. 22.00.

Send meg gjerne en mail med dine kontaktopplysninger, horten.salgssjef@olavthon.no så tar vi en prat.

Anmeldt 27. november 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Horten var en riktig god opplevelse. Jeg ankom sent, og ble godt tatt imot. Jeg fikk også satt bilen til lading helt gratis natten igjennom. Dette er min første natt hos Thon Hotels, selv om jeg har vært medlem i 2 år. Jeg har byttet på bruk av to andre hotellkjeder, da jeg har vært avhengig av hoteller i både Danmark og Sverige. Etter denne opplevelsen har jeg allerede bestilt to nye opphold.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Eirik B