Anmeldt 1. august 2021

Vi er en familie på 2 voksne og 2 barn. Tok inn på en hytte her som en mellomstopp på en lenger bilferie. Vurderte sterkt å pakke sakene å dra midt på natta. Det ble ikke opplyst noe sted at det skulle spilles høy musikk til kl 2, og det var fyll og rølp rundt hyttene. Derav overskriften til denne anmeldelsen; dette var IKKE familievennlig. Har du barn og ønsker en god natt søvn, styr unna denne campingen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, eropetter
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på fem med tre små barn som campet over helgen. Det var rent og pent overalt. Vaskedamen var fantastisk flink, rene og pene dusjer og wc. Hyggelig og barnevennlig. Anbefales på d sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 123Ellen33
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Vi trivdes godt på campingen. Det var kjempe rene toaletter og tilgang til både vann og strøm. Det er også en koselig Stein strand nederst på campingen. Anbefales for dem som liker å være på en koselig og fredelig campingplass

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Vilhit