“Is kalde lokaler! ”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 23 av 36 Restauranter i Horten
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

Var innom på slutten av jobb reisen vår. Lokalet var iskaldt og servitørene gikk med lue, ingen tilbud om teppe. Maten var god og flott service men å fryse ødelegger fort opplevelsen.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Wilsgaard

Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

God Peppes restaurant.
Hyggelig betjening rask servering.
God og saftig pizza.
Ligger fint til på bryggen i Horten

Dato for besøk: november 2019
Takk, 699franks
Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Peppes alltid godt egnet for feiring av bursdag eller bare for en familiesammenkomst. Pizzaen har bare blitt bedre med årene Peppes har vært i Horten.

Takk, ingecharles
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Vi tok turen til Peppes Pizza for å kose oss en søndag kveld. Det var lite mennesker i lokalet og det så ut som en rolig kveld. Så vi bestilte en stor pizza og en Calzone. Etter tre kvarter fikk vi maten, som da var sort svidd. Pizzaen var akkurat innenfor, så siden vi var sultene så ble den spist. Men når alle får mat til forskjellig tid, og servitøren ikke kommer med en unnskyldning og vi heller ikke får noen form for kompensasjon, så burde de vel bytte ut betjeningen. Så det var vel en grunn til tomme lokaler på en søndag kveld. Terningkast 1.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, mortenk877
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Maten var grei, men retten kunne med fordel vært merket tydelig som «sterk.» Betjeningen var opptatt til tross for kun 3 bord med gjester denne formiddagen. Kanskje de og betjente pizza restauranten?
Ok porsjoner.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 566hildem

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!