“Anbefales”

Vurdert som nr. 6 av 41 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Ok bar. Spesiell og maritim innredning av bar innredet bar.
Rikholdig meny. Vi var 8 stk til bords. Spiste noe forskjellig. Alle fornøyde. Store porsjoner. God vinmeny. Kamskjell til forrett. Utrolig godt. Kjøttretter perfekt stekt med veldig godt komponert tilbehør. Hyggelige og profesjonelle servitører. Flott lokale med flott beliggenhet på kaia. Har vært her før og gledet meg til å komme tilbake hit. Nå gleder jeg meg til neste gang jeg er i Horten og da skal jeg helt sikkert hit

Takk, r0ald0vidi

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her med jobben, veldig hyggelig servitører og god mat, eneste som trekker litt ned er små porsjoner for prisen.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, 979yasink
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har tidligere besøkt dette stedet for lunsj, og nå ville vi prøve middagstilbudet. Lokalene er veldig hyggelig innredet, med passe mix mellom marint preg og gamle gjenstander. Forrett av kamskjell, var perfekt tilberedt, med velsmakende tilbehør. Pepperbiff som hovedrett, med meget vellykket presentasjon, raus porsjon, og tilberedt med ekte pasjon og flid. Meget vellykket aften, og dette stedet kan trygt anbefales.

Takk, jjakobsen59
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Koselige omgivelser. God og behagelig service. Maten er for dårlig i forhold til pris. Seig biff. Fram og tilbake med kniven mange ganger. Liten bakt potet der mesteparten satt fast i skallet. Denne hadde enten blitt oppvarma i mikroen eller ligget for lenge og venta på gjester. Sausen manglet smak. Grønnsaker noe småtteri. Det var ikke presentert, men bare mat på et fat. I forhold til en rett som koster over 300 kan vi forvente mer.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Kvinne48
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Sesongen er på hell, men det er enda noen turister på uteserveringen.
Rask service. Reker i trengsel kom etter få strakser, og var rikelig med mat.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 849amundg

Reisende som så på Fishland, så også på

Har du vært i Fishland? Del dine erfaringer!