“Godt fiskemåltid med hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Fishland

Fishland
Vurdert som nr. 6 av 37 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Det var mange som hadde bestilt bord, så vi ble tilbudt ett bord i teltet. Noe vi takket ja til Når vi ankom til avtalt tid så hadde vi fått bord inne Maten var topp. Vi tok kongekrabbe til forrett, lysing til hovedrett og ostekake og fondant til hovedrett. Alt var kjempe godt og stimulerte smaksløkene mer enn forventet. Betjeningen var veldig hyggelige og imøtekomne. Det som trekker den siste stjerne i vurderingen er kun at vi fikk hovedrett før drikke og at vi til tross for bestilling av flasker måtte helle i påfyllet selv. Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha ett godt fiskemåltid

1  Takk, Knerten01

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig service, litt treg servering. Ble ikke spurt om dessert. Ligger fint til, men støy fra fergene. Litt smakløst.

1  Takk, jonrO8866CF
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette stedet ga en god opplevelse av sommer, lunsj og nærhet til sjøen. Beliggenheten er kanskje et stort pluss, men både maten og servicen var meget bra. Vi spiste en fiskesuppe som ga mersmak, «reker i trengsel» servert med godt brød. Herlig servert med god oppfølging fra betjening underveis. Vi kommer garantert tilbake…

Takk, ToreSAlanya_Tyrkia
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ikke noe spesielt god opplevelse
Mat og service så der.
Kunne godt steppet opp 3 hakk ved å være mer imøtekommende og blid ved entre.
Maten var midt på middel klasse

1  Takk, Olakoll
Anmeldt 19. juli 2021

Jeg og samboeren min var på ferie ifra Levanger i Trøndelag. Tok en spontan tur på Fishland. Og jeg anbefaler en hver å dra ditt, helt fantastisk service og ikke minst utrolig god mat. Anbefales!

Takk, Eiriknesset

Reisende som så på Fishland, så også på

Har du vært i Fishland? Del dine erfaringer!