“En perle ved havnen”

Vurdert som nr. 6 av 37 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi lunsjet på Fishland og ble servert slageren reker i trengsel, og den smakte utmerket. Hyggelig og serviceminded personale. Prisen moderat

Dato for besøk: september 2021
Takk, larsj898

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Enkle, men fantastisk gode retter! Flott service av hyggelig betjening! Fantastisk god pommes frittes! Blåskjell, reker og hamburgere….. mmmmmmm!

Takk, Aspen1945
Anmeldt 15. august 2021

Bra mat,leverer som forventet .andre gang vi var der og det var koselig med konsert. Bra trøkk i bandet RAM

Takk, 263finns
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Det var mange som hadde bestilt bord, så vi ble tilbudt ett bord i teltet. Noe vi takket ja til Når vi ankom til avtalt tid så hadde vi fått bord inne Maten var topp. Vi tok kongekrabbe til forrett, lysing til hovedrett og ostekake og fondant til hovedrett. Alt var kjempe godt og stimulerte smaksløkene mer enn forventet. Betjeningen var veldig hyggelige og imøtekomne. Det som trekker den siste stjerne i vurderingen er kun at vi fikk hovedrett før drikke og at vi til tross for bestilling av flasker måtte helle i påfyllet selv. Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha ett godt fiskemåltid

1  Takk, Knerten01
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig service, litt treg servering. Ble ikke spurt om dessert. Ligger fint til, men støy fra fergene. Litt smakløst.

1  Takk, jonrO8866CF

Reisende som så på Fishland, så også på

Har du vært i Fishland? Del dine erfaringer!