“Nydelig mat ”
Anmeldelse av Himalaya Tandori Horten

Himalaya Tandori Horten
Vurdert som nr. 1 av 41 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker alle velkommen til et hyggelig lokale fylt med ekostiske smaker. Vi serverer indiske matretter tilpasset enhvers smak. Med en variert meny kan vi tilby både kjøttretter og vegetarianske retter. Egen Barnemeny er også å finne. Gi sansene dine et inntrykk av hva ekte Indisk servert mat er. Spis her eller ta med hjem- Indiske Horten.
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat igjen, veldig hyggelig betjening, kanskje det eneste som trekker ned er at maten kommer for raskt! Forrett og hovedrett kommer nesten samtidig! Ikke det største problemet kanskje, men allikevel! Men ellers er det et sted og anbefale, beste indiske jeg er på, og jeg har vært på mange

1  Takk, tores694

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Hyggelig betjening og kjapt levert mat.
Kommer gjerne tilbake en annen gang jeg er i Horten

1  Takk, Scandicgjest-123
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Var her på en lørdag kveld.
Første gang på indisk. Var her med svoger som har vært her mange ganger.
Lokalet var slitent og trenger en oppgradering.
Maten var veldig god. Fikk god "opplæring" i hvordan spise indisk. Betjeningen var veldig oppmerksom.
Fikk også høre mye om forskjellige mattradisjoner i india. Den indiske ølen var 10/10.
Verdt et besøk.

1  Takk, tomrE1577WJ
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten på hotellet, og vi ble ikke skuffet. Utsiden og interiøret kunne trengt seg en oppfriskning, men det gjorde ingenting når resten av opplevelsen var så bra!
Ble møtt av trivelige og blide kelnere som gjorde hele besøket unikt. Fikk god veiledning i menyen, og vi fikk til og med opplæring i hvordan vi skulle spise som en ordentlig indier
Nydelig mat som ble servert før vi fikk sukk for oss, dette var i særklasse. Greie priser, en hovedrett til rett over 200kr, men mye mat for pengene!
Er du i Horten er dette stedet å spise!

1  Takk, Linnhorn
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Når jeg er i nærheten komer jeg dit. Restauranten er ikke helt spesjelt på uteside. Men innendørs er det en hyggelig atmosfer og personell som bringer deg rask den nydeligste indiske mat av hel Norge. Anbefalles

Takk, Rob v

Reisende som så på Himalaya Tandori Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Himalaya Tandori Horten? Del dine erfaringer!