“Verdens beste indiske restaurant”
Anmeldelse av Himalaya Tandori Horten

Himalaya Tandori Horten
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker alle velkommen til et hyggelig lokale fylt med ekostiske smaker. Vi serverer indiske matretter tilpasset enhvers smak. Med en variert meny kan vi tilby både kjøttretter og vegetarianske retter. Egen Barnemeny er også å finne. Gi sansene dine et inntrykk av hva ekte Indisk servert mat er. Spis her eller ta med hjem- Indiske Horten.
Anmeldt 20. juli 2020

Alltid fantastisk mat og utrolig god service. Ingenting slår butter chicken på Himalaya og nydelig indisk øl. ❤️

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kinerenates

Anmeldt 19. juli 2020

Veldig bra Indisk, hyggelige og imøtekommende betjening. Fult på høyde med Taj Mahal i Tønsberg om ikke bedre. Vi spiste Tikken Chicken Masala med nan brød og som anbefalt av kokken, med mango chutny. Kan absolutt anbefale et eller flere besøk

Takk, Diderik123
daravirs, Eier på Himalaya Tandori Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et tips på hotellet at denne restauranten var verdt et besøk. Vi tok turen og ble vennlig tatt i mot av betjeningen. Valget falt på tre forskjellige retter av lam, svin og kylling. Alle rettene falt svært god i smak hos oss. Kan anbefale denne restauranten på det sterkeste og vi kommer gjerne hit igjen.

Takk, Steinar B

Tusen hjertelig takk vi sees snart igjen ! Neste gang prøver vi litt sterkere også

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hadde forventninger til god mat og service pga bra anmeldelser på Trip Advisor, men dette stedet innfridde dessverre ikke i det hele tatt. Lammecurryen (såkalt medium krydret) med ingefær og hvitløk smakte tamt og kjedelig, vegetarretten med blomkål var påfallende søt og ikke god, nanbrødet var tørt og trist, og alle rettene (både forrett, hovedretter og nanbrød) var uvanlig små. Da vi ba om noe så elementært som ekstra ris tok det 15-20 minutter før den kom.

Takk, Aasa890
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk måltid. Vi hadde 7 hovedretter og 4 dessere. Vi delte mate og måtte krangle om hva som var den beste. Dette var toppen så langt i ferien.

1  Takk, 58bj_rna

Reisende som så på Himalaya Tandori Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Himalaya Tandori Horten? Del dine erfaringer!