“Ikke la utseende lure deg!”
Anmeldelse av Himalaya Tandori Horten

Himalaya Tandori Horten
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker alle velkommen til et hyggelig lokale fylt med ekostiske smaker. Vi serverer indiske matretter tilpasset enhvers smak. Med en variert meny kan vi tilby både kjøttretter og vegetarianske retter. Egen Barnemeny er også å finne. Gi sansene dine et inntrykk av hva ekte Indisk servert mat er. Spis her eller ta med hjem- Indiske Horten.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ikke la utseende lure deg! Dette er absolutt fabelaktig indisk mat, levert av folk som brenner for å gi deg en god opplevelse!

Takk, EspenH473

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og topp service. Fikk fin veiledning før bestilling. Bestilte 3 forskjellige hovedretter og fikk dermed smake på mere av hva dette gode kjøkkenet har å by på. Prøv det indiske øllet. Mmmm...

Takk, Kjetil K
Anmeldt 20. juli 2020

Service, smak og atmosfære, alt får du her på Himalaya. Himmelske smaker som gang på gang overrasker.

Takk, Trombass
Anmeldt 20. juli 2020

Alltid fantastisk mat og utrolig god service. Ingenting slår butter chicken på Himalaya og nydelig indisk øl. ❤️

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kinerenates
Anmeldt 19. juli 2020

Veldig bra Indisk, hyggelige og imøtekommende betjening. Fult på høyde med Taj Mahal i Tønsberg om ikke bedre. Vi spiste Tikken Chicken Masala med nan brød og som anbefalt av kokken, med mango chutny. Kan absolutt anbefale et eller flere besøk

Takk, Diderik123
daravirs, Eier på Himalaya Tandori Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Reisende som så på Himalaya Tandori Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Himalaya Tandori Horten? Del dine erfaringer!