“Lunsj”
Anmeldelse av Himalaya Tandori Horten

Himalaya Tandori Horten
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker alle velkommen til et hyggelig lokale fylt med ekostiske smaker. Vi serverer indiske matretter tilpasset enhvers smak. Med en variert meny kan vi tilby både kjøttretter og vegetarianske retter. Egen Barnemeny er også å finne. Gi sansene dine et inntrykk av hva ekte Indisk servert mat er. Spis her eller ta med hjem- Indiske Horten.
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god drikke. Veldig blide og oppmerksomme servitører. Vi spiste lunsj på den lille restauranten nede i havna for første gang og vi kommer helt sikkert tilbake . Kan virkelig anbefales.

Takk, anettetangenm

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ikke la utseende lure deg! Dette er absolutt fabelaktig indisk mat, levert av folk som brenner for å gi deg en god opplevelse!

Takk, EspenH473
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og topp service. Fikk fin veiledning før bestilling. Bestilte 3 forskjellige hovedretter og fikk dermed smake på mere av hva dette gode kjøkkenet har å by på. Prøv det indiske øllet. Mmmm...

Takk, Kjetil K
Anmeldt 20. juli 2020

Service, smak og atmosfære, alt får du her på Himalaya. Himmelske smaker som gang på gang overrasker.

Takk, Trombass
Anmeldt 20. juli 2020

Alltid fantastisk mat og utrolig god service. Ingenting slår butter chicken på Himalaya og nydelig indisk øl. ❤️

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kinerenates

Reisende som så på Himalaya Tandori Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Himalaya Tandori Horten? Del dine erfaringer!