“Hyggelig”
Anmeldelse av Himalaya Tandori Horten

Himalaya Tandori Horten
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker alle velkommen til et hyggelig lokale fylt med ekostiske smaker. Vi serverer indiske matretter tilpasset enhvers smak. Med en variert meny kan vi tilby både kjøttretter og vegetarianske retter. Egen Barnemeny er også å finne. Gi sansene dine et inntrykk av hva ekte Indisk servert mat er. Spis her eller ta med hjem- Indiske Horten.
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Meget servicevennlig og hyggelig personale. Fine lokaler med solfylt uteservering

Maten var god og kom raskt. Store porsjoner. Savnet grønnsaker

Takk, oscark967

Anmeldt 26. juli 2020

Vi er en familie som skulle feire en bursdag og valgte denne restauranten fordi den kom opp som en av er beste i distriktet, da vi googlet. Hadde generelt bra anmeldelser. Dette er det vanskelig å forstå. Slitte lokaler, bordet var ikke helt rent, toalettene lite innbydende med overfylte søppelkasser blant annet. Vi ba om vann i tillegg til øl, men fikk ikke glass til å ha vannet i. Vi startet med samtlige typer nan-brød. De smakte som om de var forstekte fra pose fra supern og liknet lite på de deilige, fluffy, nan-brødene man vanligvis får på indisk restaurant. Måtte betale ekstra for raita etc. , som ofte kommer gratis sammen med papdum. Papadumen kostet også ekstra. Flere av curryen var utrolig søte og ble spiselige kun med en stor mengde ekstra salt. Da vi kommenterte på dette, ble vi rådet til å velger andre curryer neste gang vi kommer. Men det blir aldri noen neste gang for oss!

4  Takk, evamarianneronning
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god drikke. Veldig blide og oppmerksomme servitører. Vi spiste lunsj på den lille restauranten nede i havna for første gang og vi kommer helt sikkert tilbake . Kan virkelig anbefales.

Takk, anettetangenm
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ikke la utseende lure deg! Dette er absolutt fabelaktig indisk mat, levert av folk som brenner for å gi deg en god opplevelse!

Takk, EspenH473
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og topp service. Fikk fin veiledning før bestilling. Bestilte 3 forskjellige hovedretter og fikk dermed smake på mere av hva dette gode kjøkkenet har å by på. Prøv det indiske øllet. Mmmm...

Takk, Kjetil K

Reisende som så på Himalaya Tandori Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Himalaya Tandori Horten? Del dine erfaringer!