“To du når jeg er hjemme”
Anmeldelse av Himalaya Tandori Horten

Himalaya Tandori Horten
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Horten
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker alle velkommen til et hyggelig lokale fylt med ekostiske smaker. Vi serverer indiske matretter tilpasset enhvers smak. Med en variert meny kan vi tilby både kjøttretter og vegetarianske retter. Egen Barnemeny er også å finne. Gi sansene dine et inntrykk av hva ekte Indisk servert mat er. Spis her eller ta med hjem- Indiske Horten.
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Må innom når jeg er hjemme beste vegetar mat jeg har spist og veldig hyggelige mennesker som jobber der

Takk, roarl994

Anmeldt 4. august 2021

Fantastisk god mat. Vi spiste tandoori , grillmeny og hvitløkslam. Kjøttet var mørt og godt. Sausen akkurat då sterk/mild som lovet. Vi tok raita og nan også. Hvitløksnan var helt klart den beste.
Servicen var knallbra. Passe laid—back servitør som skapte god stemning og hadde god meny og matkunnskap.
Topp besøk

Takk, larsmrb2016
Anmeldt 22. juli 2021

Nydelig mat og hyggelig betjening. Vi bestilte 3 forskjellige retter og alle smakte utmerket.
Dette er ikke våres første gang her. Like bra hver gang!

Takk, kristofferstena
Anmeldt 8. juli 2021

Vi lot betjeningen anbefale to retter for takeaway. Men vi ble skuffet over mengden mat og ordinær basmatiris. Maten var i det hele tatt ganske kjedelig. Men hyggelig betjening.

Takk, 30bengtb
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Her er alt som før, mat i stjerneklasse, god service og en totalopplevelse som er unik for Horten.
Som Hortens fremste restaurant-anmelder vil jeg, som i alle andre år, anbefale denne pærlen av en kulinarisk opplevelse som den først å besøke i denne byen, og Vestfold forøvrig.
Gleder meg til neste gang!

1  Takk, Trond S

Reisende som så på Himalaya Tandori Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Himalaya Tandori Horten? Del dine erfaringer!