“Totalt mangel på service”
Anmeldelse av Stallen Bodega

Stallen Bodega
Vurdert som nr. 13 av 37 Restauranter i Horten
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Stallen i dag var ikke hva den en gang var! .I dag så møtte vi opp til stor overraskelse til et nesten tomt spisested i lunsjtid på en lørdag. Servitøren møtte oss ved inngangen, etter en del ventetid, og sa at vi kunne finne oss et bord selv selv om en plakat sa noe annet. På veggen hang en tavle med lunsjretter. På bordet fant jeg en QRkode. Jeg skjønte ar det var digital bestilling, men siden det ikke var samsvar mellom rettene i app og på vegg, ventet vi på servitør. Servitøren gikk rundt der og ryddet bord i en restaurant med mange andre ledige bord. Etter lang tid gikk jeg fram og sa at jeg ønsket å bestille. Det måtte jeg gjøre digitalt. Da jeg ga beskjed om at det ikke gikk, skulle hun sjekke opp dette. Etter ytterligere lang tid ga vi opp. Vi pakket sammen og gikk fram og påpekte slett service. Nå møtte jeg den samme godt voksne, dansktalende servitøren igjen. Nå møtte hun meg med to håndflater rettet mot meg samtidig som hun avbrøt meg og ikke ville høre på det jeg hadde å si! Hvordan maten var? Den kokken fikk aldri en sjanse. Dessverre!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Hilde V

Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Byens beste burgere! Denne må dere prøve, hyggelig ansatte utsøkt burger som er laget av på huset. ute og inne servering i sentrum av Horten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, cristoffere2017
Anmeldt 21. desember 2018

Har spist lunsj her tidligere og hadde en fin opplevelse. Hyggelig atmosfære.MEN ble skuffet nå før jul..service så som så og juletallerken svarte ikke til forventningen. Seig ribbe, bitteliten medisterkake, som smakte OK og rødkål som "svømte i fett" Bestilte 1 glass vin og fikk 2. Dette måtte jeg gå bort å be om refusjon på - ingen beklagelse, men jeg fikk pengene igjen.Veldig lei for å si at det ikke frister å besøke denne plassen igjen.

Takk, Lillian R
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Helt grei stall omgjort til cafe, om du trodde flyplassen tar mye for ting så anbefaler jeg en liten tur innom stallen, med de prisene så tar dem sikkert kredittsjekk før du får ta med kaffen

1  Takk, 979yasink
Anmeldt 11. september 2018

En vennegjeng var ute etter et sted hvor vi kunne spise en enkel lunsj, Vi fant det og kunne kose oss med veldig god mat. Takk til en hyggelig kelner.

Takk, Kjell_53

Reisende som så på Stallen Bodega, så også på

Har du vært i Stallen Bodega? Del dine erfaringer!