“Hyggelig sted med historisk høye priser”

Munch's Cafe and Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Horten
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Andre har sagt det allerede og vi må si oss enig. Alt er fint og hyggelig på dette stedet, men prisene er hinsides selv for turistfeller i Norge. Rekesmørbrød 160, farris kr 70, kaffe 65. Da hjelper det ikke med gratis påfyll. Synd å måtte forlate et så hyggelig sted med følelsen av å ha blitt ranet. Se bilde for kakepriser. Jeg hadde vurdert et gjenbesøk om prisen sto litt mer i stil til ytelsen.

Takk, Knutopp

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Høyeste, beste, rekesmørbrød jeg har både sett og smakt. Himmelsk godt. Koselig lokale og hyggelig betjening

1  Takk, Simsa2013
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Ja det er lidt dyre end normal men fik god services og maten var nydelig og den flotte servitør var servise innstilt og veldig hyggelig kommer gjerne på lunch.igen Veldig hyggrligt med jazz den rolig

Takk, 379jesper_
Anmeldt 8. juni 2020

For å ha sagt det, Munchs cafe ligger perfekt i nærheten av Naustet pub. Innredningen er koselig, historisk og flott. Menneskene som jobber her er hyggelige og service innstilt, men vi forstår nå grunnen.

Norges desidert dyreste softis som de er flinke til å reklamere for; 65 kroner!!! Vi spiste lunsj som bestod av suppe og karbonadesmørbrød, som var veldig godt, men til den nette summen av nesten 400 kroner!!! Kaffen koster 75 kroner pr kopp, med fritt påfyll riktignok, men makan!!! Vi tok et kakestykke til kaffen, og summen før vi forlot stedet var for alt sammen på over 800 kroner!!!

Uhørt, frekt og som sagt - et ran!!! Been there - done that og never again!!!

3  Takk, GeirMic
Anmeldt 6. juni 2020

Skrekkelig dyrt! Ikke verdt så høy pris. Stedet er slitt og ustrukturert. Anbefaler ikke. Ta heller turen til Grand Hotel:-)

Takk, Oslo0573

Reisende som så på Munch's Cafe and Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Munch's Cafe and Restaurant? Del dine erfaringer!