“Dyrt, dårlig mat og ubehagelig”

Munch's Cafe and Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Horten
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dyrt, dårlig mat og ubehagelig betjening. Kommer ikke tilbake, Åsgårdstrand fortjener et bedre sted.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Noben7

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Som så mange andre har skrevet her- og vi dessverre ikke sjekket på forhånd- dette er et utrolig dyrt og ikke spesielt bra sted! Styr unna, absolutt ikke verdt prisen. 70kr for en bitteliten softis og 65 kr for en tørr og litt ekkel «krabbelure» (smultbolle).

Takk, 685_sea
Anmeldt 18. juli 2020

Betalte 500,- for 2 karbonadesmørbrød og 2 brus.
Smørbrødene så store og lekre ut, men var nærmest uspiselige. Svært salte, og kalde i midten.
70,- for en halvliter med coca-cola zero er rett og slett uanstendig.

Takk, 226heidik
Anmeldt 15. juli 2020

Vi var 5 stykker som skulle kjøpe softis. Betalte 350 kroner for den minste softis vi noen gang har fått, med stusselig lite strø på.
Sånne steder er dessverre ikke bra for turist-Norge.

1  Takk, Z2148OCchristianb
Anmeldt 13. juli 2020

Dette er et hyggelig sted, men det du får servert står på ingen måte i forhold til prisen. Men det er riktig så hyggelig i bakhagen der, og som en engangsopplevelse er det muligens verd pengene.

4  Takk, Trondheimsdama

Reisende som så på Munch's Cafe and Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Munch's Cafe and Restaurant? Del dine erfaringer!