“Koselig atmosfære, men dyr og dårlig mat. ”

Munch's Cafe and Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Horten
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Lite folk på jobb i dag, så da blir det bare ett rekesmørbrød og fire kalde karbonader. Lite erfaring med bruk av mikrobølgeovnen. Bord blir ikke ryddet. Men kaffen er god og dyr, kr 65 med påfyll. Kakene serveres i store stykker. Hyggelig have bak. Fyr på peisen i ett av rommene. Et sted med potensiale ;-)

Takk, 581alfredn

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dyrt, dårlig mat og ubehagelig betjening. Kommer ikke tilbake, Åsgårdstrand fortjener et bedre sted.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Noben7
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Som så mange andre har skrevet her- og vi dessverre ikke sjekket på forhånd- dette er et utrolig dyrt og ikke spesielt bra sted! Styr unna, absolutt ikke verdt prisen. 70kr for en bitteliten softis og 65 kr for en tørr og litt ekkel «krabbelure» (smultbolle).

Takk, 685_sea
Anmeldt 18. juli 2020

Betalte 500,- for 2 karbonadesmørbrød og 2 brus.
Smørbrødene så store og lekre ut, men var nærmest uspiselige. Svært salte, og kalde i midten.
70,- for en halvliter med coca-cola zero er rett og slett uanstendig.

Takk, 226heidik
Anmeldt 15. juli 2020

Vi var 5 stykker som skulle kjøpe softis. Betalte 350 kroner for den minste softis vi noen gang har fått, med stusselig lite strø på.
Sånne steder er dessverre ikke bra for turist-Norge.

1  Takk, Z2148OCchristianb

Reisende som så på Munch's Cafe and Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Munch's Cafe and Restaurant? Del dine erfaringer!