“Supert, og veldig koselig!”

Munch's Cafe and Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Horten
Anmeldt 7. august 2020

Jeg og min familie var å besøkte Munchs Cafe på vei hjem fra hytta, og vi var alle imponert og fornøyde med den supert hyggelige betjeningen! Vi ble fortalt at karbonadene var hjemmelaget, og det smakte man, de var fantastiske! Vi måtte også smake på de flotte napoleons-kakene, og spesialiteten deres, en «krabbelure»
Hit kommer vi tilbake!

1  Takk, Petter62pp

Anmeldt 6. august 2020

Som nevnt av flere, 65 kroner for en (riktignok stor) kopp med svart kaffe er for voksent. Når personalet i tillegg er uinspirert og mutt, blir det ikke noen flere besøk her. Synd, for lokalet er flott og bakhagen koselig.

1  Takk, 630_shildh
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En soft is 75 kr. 0,5 l Pepsi max på flaske som var varm kr.70. En kaffe kr 65, og en bitteliten smultbolle kr 65. Helt hinsides priser. Elendig smittevern . Kommer ikke tilbake.

3  Takk, MetteB532
Anmeldt 31. juli 2020

Hadde et hyggelig besøk på kaféen i starten av Norgesferien. Reagerte på totalsummen på regningen, etterspurte forklaring da vi tenkte at det måtte være feil... Men neida, fikk forklart at datterens Soft-is kostet kr 70,- og sønnens Krone-is jordbær kostet kr 75,-. Crazy times...

Takk, Trek296381
Anmeldt 30. juli 2020

En relativt koselig bakhage rettferdiggjør ikke de 165 kronene man må betale for 0.5 liter cola på plastflaske og tidenes tørreste kakestykke.

2  Takk, Y2516IPmarieg

Reisende som så på Munch's Cafe and Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Munch's Cafe and Restaurant? Del dine erfaringer!