“Ran”

Munch's Cafe and Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Horten
Anmeldt 1. august 2021

Vi har hatt det som tradisjon å stikke innom Åsgårdstrand og Munchs Cafe når vi er i Vestfold.

Vi var der sist nå i juli, bestilte 2 rekesmørbrød og 2 kopper kaffe, -prisen de forlangte var kr 480,- !!! Det minnet om et ran. Selv om det var påfyll på kaffen, kan de ikke ta kr 70,- for en kopp…

Tror det blir lenge til vi kan legge turen innom der igjen.

1  Takk, 25geirl

Anmeldt 26. juli 2021

Et rekesmørbrød og en flaske farris - 240kr! Rekesmørbrødet var godt det, men 70kr for en flaske farris er helt hinsides. Har vært her endel tidligere, men med disse prisene blir det nok lenge til neste gang. Synd, for det er egentlig et hyggelig sted.

1  Takk, alexandernA274WB
Anmeldt 23. juli 2021

Nydelige kaker og god atmosfære. Dessverre oppleves det som noe dyrt, selv om det er påfyll på kaffen. Helt nydelig bakgård med flotte malerier.

2  Takk, christiansB6084JA
Anmeldt 19. juli 2021

Bruker vanligvis ikke å gi rewievs, men dette kafébesøket har satt sitt preg.

Veldig koselig plass, fint og behagelig interiør, ikke særlig imponert over maten. Etter å ha bestilt tre, svært overprisede kyllingsalater, kan vi med god samvittighet bekrefte at høy pris ikke tilsvarer en bra matopplevelse. Vi ble servert en salat som lignet noe man slenger sammen på 5 minutter. Ferdig, vakumpakket salatkylling, på en eng av 4 salatblader, store paprikabiter, hele sherrytomater, et par fetaost og nok mais til å mette et helt kontinent - ferskt ut av hylla på jokern! Burde også nevne insektene som kom med på kjøpet. Til en pris av 200kr salaten, skulle vel dette bare mangle..

Til tross for en skuffende matopplevelse, var de ansatte blide og hyggelige. Sjefen i huset, derimot, kunne gjerne tatt den strenge og mindre velkommende opplæringen privat og ikke fremfor en herd av kunder..

På toppen av det hele, la vi merke til at maten på nabobordet sto fremme en god stund før det ble ryddet vekk. Lenge nok til at både mindre og større fugler herjet rundt oss - fikk til og med besøk på bordet!

Vi gikk noenlunde skuffet ut igjen. Forhåpentligvis rydder måka etter oss..!

3  Takk, mihlah
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Koselig cafe og fin uteservering! Rekesmørbrødet var godt med rikelig ferske reker, men 70 kr for en brus er i overkant dyrt.

Takk, BeritL_12

Reisende som så på Munch's Cafe and Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Munch's Cafe and Restaurant? Del dine erfaringer!