“Bra vi nordmenn har mye penger og ikke stiller spørsmålstegn....”

Munch's Cafe and Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Horten
Anmeldt 9. september 2021

Det er greit at de har få konkurrenter, ligger i Åsgårdstrand og har hjemmelaget mat - men det rettferdiggjør ikke prisen.

Dato for besøk: september 2021
6  Takk, LGran83

Anmeldt 30. august 2021

Hver gang vi går turen Åsgårdstrand - Horten tur/retur bevilger vi oss lunch på Munchs kafe. Det er ikke billig - men du for en kvalitet og service. Mange klager over ar det er dyrt osv. men hjemmelaget kabonadesmørbrød er 100 ganger bedre enn ferdig produserte karbonader fra Stabburet ol. leverandører av ferdigmat. Takk meg til hjemmelaget kvalitet. Betjeningen er serviceminded og hyggelige og det er deilig å sitte i bakhagen under en parasoll etter en lang tur.

1  Takk, Per741
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

140 kr for 2 kopper sort kaffe. Det er det mest uforskammede jeg noen gang har vært borte i.
Kaffen kom og fra en kaffekanne og smakte beskt.

5  Takk, 123orja
Anmeldt 1. august 2021

Vi har hatt det som tradisjon å stikke innom Åsgårdstrand og Munchs Cafe når vi er i Vestfold.

Vi var der sist nå i juli, bestilte 2 rekesmørbrød og 2 kopper kaffe, -prisen de forlangte var kr 480,- !!! Det minnet om et ran. Selv om det var påfyll på kaffen, kan de ikke ta kr 70,- for en kopp…

Tror det blir lenge til vi kan legge turen innom der igjen.

1  Takk, 25geirl
Anmeldt 26. juli 2021

Et rekesmørbrød og en flaske farris - 240kr! Rekesmørbrødet var godt det, men 70kr for en flaske farris er helt hinsides. Har vært her endel tidligere, men med disse prisene blir det nok lenge til neste gang. Synd, for det er egentlig et hyggelig sted.

1  Takk, alexandernA274WB

Reisende som så på Munch's Cafe and Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Munch's Cafe and Restaurant? Del dine erfaringer!