“God pizza”

Pizzanini Horten
Vurdert som nr. 5 av 41 Restauranter i Horten
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

De er gode på pizza, men øvrig på menyen er ikke så mye å skryte av. Trekk for lite tilbehør til pizzaen og ikke var de veldig opptatt av mersalg heller..

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 566hildem

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Opplever akkurat det samme hver gang, får meny og spørsmål om drikke nesten umiddelbart når vi kommer! Etter absolutt normal ventetid kommer en nydelig pizza! Og så blir servitørene borte, lurer på hvorfor de ikke er ute etter mersalg! Har faktisk ringt de når jeg har sittet ved bordet for å bestille mer drikke! Vi fikk oss en god latter og en flau servitør kom og beklaget Var der nå i romjulen, og borte var servitøren etter pizza var på bordet!

1  Takk, tores694
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg var med hele Skoppum IL (150 personer) som pizzanini klarte og servere varm pizza til alle på mer eller mindre samtidig. Imponerende og pizzaene er gode. Nå er det landskamp

Takk, 344rasmusm
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Første stedet jeg har vært der dem serverer naschos uten guacamole til tross for det så er det god pizza

Takk, 979yasink
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Fint sted,trivekig betjening.. Provde en italiensk pizza da jeg liker tynn sprø bunn.bunnen var seig og pizzaens overflate fløt av smør. I tillegg tam smak.

Takk, Svein O

Reisende som så på Pizzanini Horten, så også på

Horten, Horten kommune
Horten, Horten kommune

Har du vært i Pizzanini Horten? Del dine erfaringer!