“Pub”
Anmeldelse av Hortenskroa

Hortenskroa
Vurdert som nr. 9 av 37 Restauranter i Horten
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

På besøk i Horten. Hærlig kveld på Kroa. Lokale folk i alle aldre. Alle slags folk. Trivelig. Uhøytydelig. Rimelig drikke. Hyggelig barverter. God atmosfære. Et minne for livet.

1  Takk, ElinPS

Anmeldt 20. mars 2019

Meget hyggelig sted, kan sterkt anbefales.Meget Hyggelig betjening, flott atmosfære. Lett å komme i prat med andre trivelige gjester. Det at de serverer Schous pils på fat er en meget god grunn for å besøke Horten Kro. Hadde en fantastisk kveld og jeg er ikke fra Horten

Takk, Berona2015
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Den gamle kinokroa i Horten. Fullt hus, hyggelige folk og mye godt øl. Spise gjør vi et annet sted, men du kan få snacks og pølser. Sportspub og quisspub.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, oletomr
Anmeldt 20. august 2018

Dette er en folkelig og hyggelig pub. Her treffer du folk som er ute for å ta en øl og prate med folk. Det er mange stamgjester her. God stemning og hyggelig service. Vi møtte bare vennlige mennesker.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Morten S
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Kroa i Skippergata i Horten, er den siste "brune" puben i Horten. Her er lite forandret siden tobakksrøyken lå tykt på koreapanelen. Her kan man lett komme i kontakt med andre, i alle aldre. Her er det ikke så mange selvhøytidelig gjester, men hyggelige stamgjester og der latteren sitter løst.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Ole R

Reisende som så på Hortenskroa, så også på

Horten, Horten kommune
Horten, Horten kommune

Har du vært i Hortenskroa? Del dine erfaringer!