Anbefales!

Har vært her flere ganger med familie og venner. Alle syntes at dette var utrolig hyggelig. Om du... les mer

Anmeldt 4. mars 2019
Michael J
Horten, Norge
Lokalhistorie, akkurat etter min smak.

Anmeldt 6. november 2018
Laksefiskeren
Vennesla, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Horten
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ble presentert at vi skulle se lokalhistorisk museum. Tenkte at dette kunne bli vel smalt for oss i en by vi aldri hadde vært før. Men så feil kan man ta. For dette var gøy, ja skikkelig gøy. Når man selv er i ferd med å nå pensjonsalderen ble det som å gå tilbake til barn/ungdomstida igjen. Landhandel, skole, tannlege, leketøy for å nevne noe. Det er bare en ting å si, her må du gå for en riktig trivelig opplevelse. Helt topp.
Inngangspenger? Det bestemmer du selv, men minimumspris er KR 1,-. Så legger du 1kr i potten på vei inn, vil det være svært enkelt å bidra med ekstra på vei ut!!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 26. oktober 2018

Veldig trivelig plass å lære om gammel historie fra Horten. Hyggelig kafe med gode kaker drevet av frivillige. Servering både ute og inne.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, arildangelsen
Anmeldt 2. august 2018

Lokalhistorisk senter er et sjarmerende lite bymuseum. Skjønt; museum og museum -- dette er vel mer som et dokumentasjonssenter eller en minnereise enn et konvensjonelt museum. Det er ikke slik at man får presentert Hortens historie som sådan her -- men man kan vandre igjennom samlingen og ta inn over seg flere snapshots av institusjoner, virksomheter m.m. som har preget bybildet i Horten.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, amarcord83
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Her kan tenåringen få noen aha opplevelser, med både kassett og lydbånd. Veldig mange bra detaljer og morsomme utstillinger. Absolutt verdt å besøke.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Grosberg
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Flott museum med noe av interesse for hele familien. Gratis inngang. Ble veldig positivt overrasket!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, stineph76