“Familielunch”

Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Horten
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Lunchstop i Horten på tur sørover. Her fikk vi gode smørbrød, servert av en ung og trivelig betjening. Anbefales!!!!

1  Takk, mortenr51

Anmeldt 16. desember 2019 via mobile enheter

Var redd jeg måtte avskrive hele stedet . Men den nye eieren har virkelig tatt tak å serverer igjen Bra kaffe og tryller frem noen flotte enkle lunsj retter . Verdt å ta ett besøk

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 30ingars
Anmeldt 11. oktober 2019

Traktern i Horten er en oase i byen. Den er enkel men hyggelig innredet, så er kan du finne din egen lille krok om du velger å sitte alene, eller finne en retro salong og kose deg sammen med venner. Betjeningen er veldig hyggelige, blide og servicemindede. De serverer alt fra delikate kaker til smakfulle småretter. Og lurer du på drikke finner du noe både for voksne og barn. Et sted jeg anbefaler på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Hugfugl
Anmeldt 4. september 2019

Var innom og tok en kaffe som var god. Hadde utvalg av kaker og baguetter. Hyggelig sted og grei betjening.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Helene R
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Kaffen var helt ok, men for mye sirup og lite kaffesmak. Dårlig renhold og altfor varmt i lokalet. Skuffende

Dato for besøk: juli 2019
Takk, stineph76

Reisende som så på Traktern kaffebar, så også på

Horten, Horten kommune
Moss, Moss kommune

Har du vært i Traktern kaffebar? Del dine erfaringer!