“Styr unna”

Ny-Nas Sushi
Vurdert som nr. 14 av 38 Restauranter i Horten
Kjøkken: Sushi
Anmeldt 14. juli 2020

Dårligste sushi jeg har spist. Smakte ikke ferskt, utseendemessig så det hjemmelaget ut(ikke restaurant standard) folk kom inn fra gata og gikk inn på kjøkkenet for å hilse på de som lagde maten, veldig uhygenisk! Oppdaget da jeg kom hjem at de 16 friterte scampiene jeg hadde bestilt og betalt for ikke var lagt med. Det lå biter der jeg ikke hadde bestilt. Anbefales ikke!

Takk, jeanetteg19

Anmeldt 25. februar 2019

God sushi lett tilgjengelig i sentrum. God kvalitet på maten, men har opplevd ved flere annledninger at vi har måtte vente lenge på maten. Selv når de har sagt "20min" har vi ventet 45min!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, AnineMadelene
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi bruker stadig Ny-Nas til en hyggelig sushi-aften hjemme. De leverer lekre biter som er svært velsmakende. Best i byen!

Takk, Kornheide
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Her i nye og store lokaler kommer helheten fram for oss som vil ha god sushi og gode råvarer til å lage asiatisk mat hjemme. Oversiktlig og fin butikk. Hyggelig, kunnskapsrik betjening. Flott butikk!

Takk, FFlak
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Helt rå sushi, god service og meget flink til å lage utmerket sushi på kort tid. Prisen er helt grei i forhold til sushi markedet» butikken har en hel andre varer og produkter å tilby. Bra sted

Takk, 979yasink

Reisende som så på Ny-Nas Sushi, så også på

Horten, Horten kommune

Horten, Horten kommune

Har du vært i Ny-Nas Sushi? Del dine erfaringer!