“Latterlig dårlig service”

Nummer ti. Café og bruktbutikk.
Vurdert som nr. 20 av 37 Restauranter i Horten
Kjøkken: Meksikansk, Norsk, Internasjonalt
Beskrivelse: Kafé og bruktbutikk på Garasjetorget på Karljohansvern, Horten. God mat, god stemning og kjøp med deg stolen eller koppen din når du går! Det er gratis parkering på parkeringsplassen i Nedre Vei eller på Sykehusbrygga. Gå inn porten til Marinemuseet, fortsett forbi ubåten og det gule bygget med blå dører på høyre hånd, sving rundt det store treet og du er på Garasjetorget – Hortens fineste torg! Vi ønsker å satse på rettferdig, kortreist og gjerne økologisk mat, og alle skal kunne finne seg noe godt hos oss. Her finner du både vegetarmat og gluten/laktosefritt. Hos Nummer ti er det god plass for ungene å leke utendørs og vi har lekekrok inne. I helgene har vi noen ganger aktiviteter for familier enten ute eller inne, følg med på Facebook-sida vår!
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi likte konseptet og gledet oss til å besøke stedet, men eieren/personalet var så arrogant/utrivelig at vi endte med å dra sultne hjem.

Takk, Helga J

Anmeldt 2. august 2018

Denne kaféen ligger godt til for besøk på Preus fotomuseum, Marinemuseet eller Lokalhistorisk senter. Jeg spiste lunsj her -- god calzone med Tøyencola (som jeg setter pris på at de tilbyr!) til. Alt i alt en ålreit opplevelse. Servicen var ikke veeeeldig på tilbudssiden, og prisen var kanskje litt stiv.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, amarcord83
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Var innom her før ett besøk på marine museumet.
En liten perle av en cafe, hvor vi koste oss med kaffe og brownies.
Vel verdt ett besøk

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Michael H
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Veldig god varm kyllingcalsone og kyllingvrapp. Gulrotkake med nydelig ostekrem og brownie som var saftig og et måltid alene. Hyggelig kafévert og nostalgisk lokale som vakte mange minner. Anbefales!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 418karib
eliasg203, Owner på Nummer ti. Café og bruktbutikk., svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Hei Kari!
Tusen takk for din tilbakemelding!

Mvh Elias Gonzalez
Nummer ti.

Anmeldt 16. januar 2016 via mobile enheter

Varmt og godt i hutrende kalde januar. Litt liten porsjon med meget god pasta ble komplettert med en deilig, seig brownie og et stykke gulrotkake som var digert og helt fantastisk. God kaffe og hyggelig vert.

Dato for besøk: januar 2016
1  Takk, FFlak

Reisende som så på Nummer ti. Café og bruktbutikk., så også på

Horten, Horten kommune
Horten, Horten kommune

Har du vært i Nummer ti. Café og bruktbutikk.? Del dine erfaringer!