“Grei mat ”

Oscars Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 41 Restauranter i Horten
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Helt grei mat, det ligger helt nede ved torvet og bra muligheter for parkering, litt mye grillmat men ellers helt grei

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 979yasink

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi kom til et helt tomt lokale. Så enten er ikke maten noe særlig, eller så spiser ikke folk i Horten ute var tanken som slo meg.
Hyggelig servitør, og drikke raskt servert, og også maten raskt på bordet. Har ikke allverdens kjennskap til tyrkisk kjøkken, men maten som ble levert var fint presentert, god og varm, og smakte godt.
Likevel ikke toppkarakter, men det kan like gjerne være mitt valg. Uansett en riktig så fin opplevelse.

2  Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, rask servering og hyggelig betjening! Anbefales!!! Hyggelige priser også... Fint å kunne sitte "ute" og ha utsikt til livet utenfor!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 411hildel
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kan anbefale maten på Oscars. Porsjonene er imidlertid små. Her må du derfor bestille både forrett og dessert dersom du vil bli mett. Veldig smakfullt brød som ble servert før maten.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Petter G
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Restauranten serverte god og meget smakfull mat til en bra pris. Servicen var meget god og lokalene hyggelige. Absolutt godt levert med tanke på type restaurant.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, jthangaard

Reisende som så på Oscars Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Oscars Restaurant? Del dine erfaringer!