“Gastronomi i særklasse”

Oscars Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 41 Restauranter i Horten
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Utsøkt mat, ryddig og rent. Vertskapet er verdt å erfare! Anbefales sterkt.
Hilsen 2 glade gjester.
Keep up the good work, thumbs up!

1  Takk, suphanozgury

1923 av 86 anmeldelser

Anmeldt 3. desember 2018

God mat. Fin service. Koselig sted. Fint inventar. God utendørs terrasse med glassvegger. Prisen på mat er noe høy.

2  Takk, 176arnem
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Helt grei mat. Ikke noen højdare. Litt slapp service, lite oppfølging.
Maten smak greit. Litt svidd, men ikke plagsomt.
En del folk i lokalet.
Alt i alt ok, pris kontra kvalitet. Men ikke noe jubelbrus herfra.

2  Takk, Grosberg
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Helt grei mat, det ligger helt nede ved torvet og bra muligheter for parkering, litt mye grillmat men ellers helt grei

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 979yasink
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi kom til et helt tomt lokale. Så enten er ikke maten noe særlig, eller så spiser ikke folk i Horten ute var tanken som slo meg.
Hyggelig servitør, og drikke raskt servert, og også maten raskt på bordet. Har ikke allverdens kjennskap til tyrkisk kjøkken, men maten som ble levert var fint presentert, god og varm, og smakte godt.
Likevel ikke toppkarakter, men det kan like gjerne være mitt valg. Uansett en riktig så fin opplevelse.

2  Takk, Laksefiskeren

Reisende som så på Oscars Restaurant, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Oscars Restaurant? Del dine erfaringer!