“Alltid god mat!”
Anmeldelse av Hong Kong House - STENGT

Hong Kong House
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Når vi har lyst på kinamat er Hong Kong House det naturlige valg. De justerer krydderstyrken helt etter våre ønsker, og det er rikelige porsjoner.

Takk, Kornheide

Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Det er noen år siden jeg var der, sist av den grunn at maten ikke er god! Man skal ha særdeles dårlig greie på mat fra Kina hvis dette smaker godt! Så prøvde jeg igjen, og dette var siste gang for vår del!
Dette var dvaske grønnsaker og seigt kjøtt, servert i en saus som druknet all annen smak!

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, tores694
Anmeldt 6. september 2017

kelneren så ikke på oss en gang, vi fikk ikke bestilt før etter tjue minutter og maten kom seint. Maten var sånn middels og vi var ikke imponert i det hele tatt. Dette ble første og siste gang.

Dato for besøk: september 2017
Takk, lovomorten
Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Som alltid leverer Herman god mat, ingen er så raske som de på takeaway, man kan også velge styrke på maten! Anbefales på det sterkestevarme tallerkner og iskald drikke!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, tores694
Anmeldt 28. juni 2017

Nydelig mat som jeg stadig kommer tilbake til. Rask og god service. Rimelige priser. For tiden er den lukket grunnet sykdom, men antar den snart åpner igjen.Gleder meg.

Dato for besøk: april 2017
Takk, arildangelsen