“Nydelig mat og gode porsjoner”
Anmeldelse av Phirom Thai

Phirom Thai
Vurdert som nr. 9 av 36 Restauranter i Horten
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Beskrivelse: Hjemmelaget Thai mat på sitt beste, Åpent hver dag
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Selv om noen av de klassiske thairettene som Tom Yam Kung, Tom Ka Gai og Mussaman ikke står på menyen, er det mye godt tilbake. Flott, klebrig ris, godt krydret mat for oss som velger det og delikat utseende.

Dato for besøk: november 2019
Takk, FFlak

Anmeldt 9. oktober 2019

Alltid god mat. Favoriten er woken med søt basilikum, men grønn karrien er også veldig god. Ringer du og bestiller er maten klar og serveres alltid med et smil.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Ørjan S
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Her var maten rett og slett knallgod.
Digge råvarer og mye smak. Veldig trivelig service også. Beregn noe ventetid pga. Vi bare dukket opp å bestilte. Da var det ca 25min ventetid. Det var det verdt. Veldig hyggelige priser, men ikke derfor toppscore. Det var det maten og servicen som sørget for.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Adventures67
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Sykt god mat til en hyggelig sum. Hun som lager maten fremstår meget hyggelig og lager kjempe god thai mat.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 979yasink
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Hun lager utrolig grei mat til liten penge, går kjapt og lett og ta med seg. Min favoritt er nudlene hennes og vårruller! Cash eller vipps betaling og tar ikke land tid før du får måten:) du finner hennes på torget i Horten:) hun har Facebook som hun bruker ofte for å vise sine kunder om når hun er tilgjengelig og det liker jeg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, M3862AKsandral

Reisende som så på Phirom Thai, så også på

Horten, Horten kommune
Horten, Horten kommune

Har du vært i Phirom Thai? Del dine erfaringer!