Official Hotel SiteUSD 174
TripadvisorUSD 174
Vio.com
Agoda.comUSD 174
Anmeldt 27. august 2018

Har deltatt på ulike tilstelninger ved Sjømilitære samfund tidligere, og var spent på hvordan det ville være å overnatte i slike flotte omgivelser. Hovedbygget er den staselige trevillaen med serveringslokaler og bibliotek -- vi fikk rom i det freshe nybygget som ligger rett bak, og som var ferdig i 2017. Her var alt nytt og fint, og rommet var stort og behagelig -- skulle bare ønske det var litt bedre leselys ved senga, og at dyna ikke føltes like hermetisk. Veldig hyggelig betjening og god frokost -- stor stas å spise frokost ved dekket bord og med ekte servise.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, amarcord83
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og rent rom, men fryktelig dårlig luft på rommet og dårlig utvalg på frokosten, hverken egg eller bacon.. Helt greie omgivelser, men ikke noe utsikt eller sånn...
Ikke mye for pengene!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Lagaada
Anmeldt 27. mai 2018

som deltagere i en gjeng av tidligere kollegaer ankom vi hotellet i et nydelig sommervær.
Vi ble sjekket inn av trivelig dame i resepsjonen, og hun viste seg å være leder av hotellet. Med et så nydelig sommervær satte vi oss umiddelbart i hagen med utsikt mot innkjørselen til hotellet for å nyte en aperitiff.

Vårt rom lå i hotellets nye bygning som ligger ved siden av det ærverdige gamle hovedhuset. Rommet med sitt gode renhold, fine farger, et nydelig bad, samt meget gode senger overtraff våre på forhånd allerede høye forventninger.

Om kvelden fikk vi en interessant beskrivelse av selve hovedbygningen og dens lange historie, for deretter å bli servert en velsmakende 3-rettters middag med tilhørende viner av en behagelig og service minded betjening.

Avec'en inntok vi i behagelige omgivelser i hovedbygningens tidligere beskrevne hage, hvor vi ble sittende og nyte den flotte sommerkvelden i flere timer.

Ved avreisen neste morgen var alle deltakerne i selskapet enige om at dette var den flotteste "Reunion" vi har hatt siden vi begynte med disse "treffene" for 10 år siden.

Nok en gan tusen takk til Det Sjømilitære Samfund og deres flotte ansatte!

Grete & Per Blankevoort

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, perwb
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Det var helt tilfeldig at vi havnet på Sjømilitære Samfund, og vi måtte dessverre dra lenge før vi hadde planlagt. Det gjorde at vi ikke rakk å utforske dette fasjonable stedet godt nok, verken på innsiden eller på utsiden. Men vi rakk å bli godt mottatt og godt behandlet av en fantastisk betjening.
Såpass god service og såpass spennende sted at Sjømilitære Samfund nå står på bucket-lista. Vi må tilbake for å oppleve dette ordentlig før året er omme

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, KennethRordam
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi var der på en 80 års dag med full middag og overnatting på hele storfamilien. For ett sted!!! Gode rom, fantastisk mat og ikke minst en sjeldent god service fra betjeningen. Gode turmuligheter rett utenfor døren og en nydelig atmosfære inne gjorde helgen helt perfekt. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, paaegela