613ingem
      kr 1 684
    12.1 km fra Sjømilitære Samfund
    Se flere hoteller i Horten
    Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Store, rene rom. Rolig beliggenhet, kort spasertur inn til restauranter i sentrum. Kunnskapsrik og hyggelig betjening . Eget microbryggeri med veldig godt øl. Historisk sus over den gamle delen av hotellet.
    Anbefales 😊

Takk, Svein G
    Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Å jøsses. Vi fant ut at vi skulle ta en parmiddg 3 par. På valentines. Etter litt opp og ned og frem og tilbake. Valgte vi 4 retter med vinpakke på sjømilitære samfunn. Å Herregud, sjøkreps vanvittig. Skrei, som elsker tilbehøret, med granateple. Oksekjaker så møre at det ikke er klokt. Og en sjokolade/gele/mousse tallerken etterpå.... med tilhørende vinpakke. Dette er verdt prisen!

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, Grosberg
    Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Enda en tirsdagslunsj på Hortens Storstue.
    I en oppdaget hverdag er dette et godt sted for en GOD lunsj og gode samtaler og artige historier.
    God mat, god stemning og «verdens beste betjening og vertskap». Her føler du deg hjemme!

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, 522_ysteinb
    Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

I stedet for å velge "mainstream" kjede-hotell, benyttet jeg meg av denne muligheten, og angrer ikke på det. Historisk sus over stedet, og veldig hyggelig betjening. Gode senger, rent og pent. Bodde i ny-delen, og der var det stille og behagelig. God frokost, og flere valgmuligheter fra kjøkkenet. Hit kommer jeg tilbake når muligheten byr seg!

Dato for oppholdet: oktober 2019
    2  Takk, 47henningl
    Anmeldt 8. august 2019

For et hotell! Nydelig beliggende i en stor park rett utenfor Horten senter med Oslofjorden som nærmeste nabo. Hotellets hovedbygg er gammelt og ærverdig. Det utstråler fordums prakt. Flott vedlikeholdt, Alle de ansatte får deg til å føle deg velkommen. "Sengeavdelingen" er av nyere karakter. Flotte, lyse, rom med mulighet for å koke seg en kopp kaffe eller te. Ingen støy grunnet omgivelsene. Parken og skogen. Et sted vi gjerne drar tilbake til.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, pah1962