Agoda.comUSD 173
Official Hotel Site
FindHotel
Etrip
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Sistelitenferie med 2 netter på dette hotellet, som ligger med gåavstand til det meste. Rommet var rent og pent. Deilig seng og et delikat bad. Maten vi fikk servert til middag var for oss i en særklasse. Maten smeltet på tungen, og vinen vi fikk anbefalt var ren nytelse.

Romtips: Husk gode sko - fantastisk område for bevegelse. Inne på Karljohanvern - mye å se og oppleve.
Takk, Anneferieglad
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Sjømilitære Samfund er overnatting med særpreg i et maritimt miljø. Rommene i gamlebygget er store og ærverdige. Vertskapet er meget hyggelige og maten er i toppklasse.
Det er også et nybygget kurs- og konferansehotell på andre siden av plassen som er bygget av investorer, men drevet av samme vertskap.
Et opphold på Sjømilitære Samfund kan absolutt anbefales. Bygget har «sjel».

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Fant dette hotellet nesten ved en tilfeldighet, og bra var det. Beliggende inne på KarlJohansvern med en hovedbygning med historisk sus over seg, men allikevel gangavstand til sentrum av Horten! En personlig service du skal lete etter fra paret som driver stedet. Soveavdeling i nyere bygg som både var rent og velutstyrt. Vel verdt ett opphold og som frister til gjentagelse.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 613ingem
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Store, rene rom. Rolig beliggenhet, kort spasertur inn til restauranter i sentrum. Kunnskapsrik og hyggelig betjening . Eget microbryggeri med veldig godt øl. Historisk sus over den gamle delen av hotellet.
Anbefales

Takk, Svein G
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Å jøsses. Vi fant ut at vi skulle ta en parmiddg 3 par. På valentines. Etter litt opp og ned og frem og tilbake. Valgte vi 4 retter med vinpakke på sjømilitære samfunn. Å Herregud, sjøkreps vanvittig. Skrei, som elsker tilbehøret, med granateple. Oksekjaker så møre at det ikke er klokt. Og en sjokolade/gele/mousse tallerken etterpå.... med tilhørende vinpakke. Dette er verdt prisen!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Grosberg