“Eneste sted i byen med kvalitetsburger og eget øl. ”
Anmeldelse av Horten Mikrobryggeri

Horten Mikrobryggeri
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Horten
Beskrivelse: Et moderne og stilig mikrobryggeri midt i Horten sentrum. Mat serveres også.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hamburger, byens desidert beste hamburger får du her. Mange varianter med fyldige gode smaker. Min favoritt er den mexikanske utgaven sammen med søtpotet fries og chilidipp
Ønsker du en burger i Horten som har restaurant kvalitet så er dette stedet å gå til (også det eneste i dette tilfellet).
Prisnivået er ok.
Eget øl i særklasse med et bredt utvalg følger med, min favoritt er 'Nylon' lyst og smakfullt.
Stedet anbefales også på grunn av en meget god service!!

Takk, Trond S

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Nå har jeg vært her igjen. Super koselig plass i sentrum!!
Anbefales, hamburgerstedet i Horten.
Det finnes ikke andre restauranter i Horten som kan burger.

1  Takk, Trond S
Anmeldt 25. februar 2021 via mobile enheter

En burger har vel sjelden smakt så godt som hos Horten Mikrobryggeri!
Særlig vil vi få takke damen bak baren som åpnet kjøkkenet for oss selv om vi var sent ute; varm og hyggelig service!!
Tusen takk for oss!♥️

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, verktoykasse
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Fristet med en liten prøvesmaking av de ulike ølsorter som lages lokalt. Sammen med en hamburger, som var meget god, smakte vi oss gjennom en del typer øl. Meget behagelig servering og velsmakende øl. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 613ingem
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Deilig perle i Horten! Vi likte godt gorgonzolaburgeren. Vegetarburgeren var god, men litt liten i størrelse. Men veldig mye smak i maten, og den ble servert ganske raskt. Hyggelige servitører og masse god øl. Vi kommer sikkert tilbake igjen om vi er forbi Horten!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, dorthesKS

Reisende som så på Horten Mikrobryggeri, så også på

Horten, Horten kommune

Har du vært i Horten Mikrobryggeri? Del dine erfaringer!