Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Meget hyggelig sted med topp mat, godt lokalt øl og meget god service for både store og små fra alle ansatte . Besøk på lokalt skuespill i Dolm kirke var kjempefint. Flott beliggenhet for å utforske både Hitra og Frøya( Titran) Vi kommer gjerne igjen.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, anfieldroadl4
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Tvers igjennom positiv og trivelig opplevelse! Bestilte billetter med hotellpakke til det historiske spelet om Maren Jæktvik, som ble dømt til døden for å ha drept sin mann i 1849. Ble mottatt av verdens hyggeligste resepsjonist (som også er daglig leder), og straks anvist plass for å lade en fryktelig sliten elbil. Rommet var stort og lyst, delikat oppusset og innredet, og senga var veldig god! Egen liten veranda med stoler og bord var et stort pluss for oss, som liker å sitte ute på kvelden! Siden tidligere nevnte elbil var helt tom, vi hadde begrenset ladetid, og fikk vi tilbud om skyss til Dolm kirke hvor spelet skulle være. Og Spelet Maren Dømt Til Døden, historien om Maren, tolkningen av bygdedyrets makt, sangene, skuespillerne, scenen i kirkerommet...det var alt sammen sterkt og brutalt rørende! Takk for en uforglemmelig opplevelse! Hilsen Ida og Heidi

Opphold: august 2017, reiste med venner
Takk, Heidi B
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

En overnatting i stort rom. Greie senger og ingen trafikkstøy. 3 prikker pga litt dårlig renhold. Mannen i resepsjonen hadde veldig gode kunnskaper for hvor det kunne være interessant for oss å bo neste natt på reisen. Helt grei buffet- mat

Opphold: juli 2017, reiste som et par
1  Takk, Gudrun F
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Under en spontantur fra Trondheim til Hitra/Frøya gjorde vi et raskt søk på overnatting og landet da på Dolmsundet hotell siden det kom gunstig ut prismessig (kr 200,- billigere enn de øvrige hotell i området) og hadde fått positiv omtale av tidligere besøkende. Vårt inntrykk etter oppholdet der var at det i høyeste grad svarte til forventningene! Vi ble ønsket velkommen av en meget hyggelig resepsjonist, orientert om kveldens aktiviteter på hotellet og anvist til rom i 2. etg. Dette lå utmerket til og hadde svært behagelig størrelse. Rommet var meget bra rengjort, og det hadde veldig behagelige senger. Frokostbuffeen neste morgen var veldig innholdsrik og smakfull. Vi anbefaler gjerne hotellet til andre reisende i øyregionen!

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Tor Egil L
stianvatn, Daglig leder på Dolmsundet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2017

Hei Tor Egil!
Tusen takk for hyggelig besøk og tilbakemelding fra dere.
Vi håper oppholdet på Hitra/Frøya svarte til forventningene og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!
Mvh Stian - Dolmsundet hotell

Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

3 dagers opphold i en hotell-leilighet.
Leiligheten holder høy standard og hotellet har en utmerket restaurant. Det serveres meget rikholdig frokost.
Vertskapet yter meget god service, og stedet kan på alle måter anbefales.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Anne B

Hei Anne B!
Takk for hyggelig besøk og tilbakemelding her på TripAdvisor.
Hils alle!

Mvh Stian / Dolmsundet hotell