Torbjørn N
      • Algotels
      426.3 km fra Dolmsundet Hotell
      Se flere hoteller i Hitra
      Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Meget bra! Rikholdig middagsbuffet med dessert. Meget bra frokostbuffet med alt som skal være der, og mere til. Trivelig og serviceinnstilt betjening, fine rom og bra bad med en god dusj,type tropisk regn.
      Veldig godt fornøyd!

Dato for oppholdet: mars 2020
      Takk, 858bj_rnv
      Anmeldt 4. februar 2020

Jeg er tilbake på Dolmsundet Hotell igjen, og treffer igjen den smilende sjefen, -som bestandig. Det er godt å komme hjem igjen, tenker jeg da. For; den gang da jeg bygget hus på Frøya, var Dolmsundet hotell mitt hjem. For det er et hjem for den som ønsker å finne fred, hvile og hygge. Det året jeg bodde her mest, la jeg igjen mye av en årslønn her, og det var verd hver eneste krone. Det ble slik at jeg aldri betraktet mitt eget hus på Frøya som et hjem. Dolmsundet hotell ble sterkt å foretrekke. Her er alt i orden til enhver tid, og en stor familie får man på kjøpet. Hva mer kan en ønske seg? Jeg sier bare: Enda et døgn på Dolmsundet Hotell.

Dato for oppholdet: mars 2019
      Takk, sjuapekatter
      Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i 2 netter for å utforske Hitra og Frøya. (Det var 40 år siden vi var på Frøya sist) Hotellet kan på alle måter anbefales. Vi ble tatt i mot på en fin, personlig måte, og informert om severdighetene på Hitra og Frøya. Hotellrommet fint og stort, maten utmerket med en stor middagsbuffe. Personalet meget vennlige og serviceminded. Hit kommer vi gjerne igjen.
      fra Drammen.

Dato for oppholdet: juni 2019
      2  Takk, perauens
      Anmeldt 13. august 2018

Vi stusset først litt over at hotellet ikke lå ved sjøen og ikke en gang hadde havutsikt, men det var fort glemt. Sjøen med rorbuer, båtutleie og andre tilbud lå bare 200 meter nedenfor hotellet. Vi frydet oss over vegger av naturstein, torvtak og masse rhododendron ( selv om de ikke brlomstret da vi var der ). Stor lekeplass og vakre omgivelser matchet med muligheter for opplevelser - til og med en helikoptertur hvis det skulle friste!
      Rommet var en mini-suite - uten tillegg i prisen, og buffeten var utsøkt og slett ikke dyr. Det var mange gjester ved bordene, også en del som iikke bodde på hotellet. Vi brukte en dag på å utforske Hitra og Frøya, blant annet med båttur til Mausundvær, Bogøyvær og Sula. Anbefales!

Romtips: Hjørnerommet i 2. etasje var meget romslig
      Dato for oppholdet: juli 2018
      1  Takk, Svein Erik B
      Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

I forrige uke tok vi turen til Hitra, og bestemte oss for å besøke Dolmsundet Hotell som reklamerte med middagsbuffet. Vi ble ønsket velkommen av en hyggelig vert. Ble anvist et bord og fikk ta for oss av et rikholdig middagsbord. Ikke bare var maten av meget god kvalitet, men vi satte stor pris på den servicen vi fikk. Hyggelig, hjelpsom og blid betjening satte prikken over i’en. Full valuta for pengene😊

Dato for oppholdet: august 2018
      1  Takk, ellenb196