Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her to netter med kone og svigermor. Først og fremst er dette et hotell med flott beliggenhet, og et veldig fint uteområde for barn osv. De tilbyr også rom i forskjellige typer (leilighet, rom eller hytte). Pluss for dette. Og størrelsen er det ingenting å si på! Derimot er det små ting når man er på hotell som burde være på plass, les; søppelbøtte på bad f.eks. Det ser også ut som at det er gjort en hederlig innsats i oppussingen, men at ikke alt er gjort helt som det burde. Avfliset maling (både gammel og ny maling) f.eks. Maten er vel heller under pari (bortsett fra at det finnes sjokomelk på dispenser, det store høydepunktet hva gjelder mat/drikke), styr unna rødvin (hvis du ikke liker varm vin), og servicen for øvrig dømmer jeg til å slå følge med nivået på mat og drikke.

Et helt ok hotell, som bærer preg av fordumstid. Trenger en liten overhaling før dette kan bli den perlen den egentlig burde vært.

Takk for besøket.

Takk, torbj_rnn584
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Meget bra! Rikholdig middagsbuffet med dessert. Meget bra frokostbuffet med alt som skal være der, og mere til. Trivelig og serviceinnstilt betjening, fine rom og bra bad med en god dusj,type tropisk regn.
Veldig godt fornøyd!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, 858bj_rnv
Anmeldt 4. februar 2020

Jeg er tilbake på Dolmsundet Hotell igjen, og treffer igjen den smilende sjefen, -som bestandig. Det er godt å komme hjem igjen, tenker jeg da. For; den gang da jeg bygget hus på Frøya, var Dolmsundet hotell mitt hjem. For det er et hjem for den som ønsker å finne fred, hvile og hygge. Det året jeg bodde her mest, la jeg igjen mye av en årslønn her, og det var verd hver eneste krone. Det ble slik at jeg aldri betraktet mitt eget hus på Frøya som et hjem. Dolmsundet hotell ble sterkt å foretrekke. Her er alt i orden til enhver tid, og en stor familie får man på kjøpet. Hva mer kan en ønske seg? Jeg sier bare: Enda et døgn på Dolmsundet Hotell.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, sjuapekatter
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i 2 netter for å utforske Hitra og Frøya. (Det var 40 år siden vi var på Frøya sist) Hotellet kan på alle måter anbefales. Vi ble tatt i mot på en fin, personlig måte, og informert om severdighetene på Hitra og Frøya. Hotellrommet fint og stort, maten utmerket med en stor middagsbuffe. Personalet meget vennlige og serviceminded. Hit kommer vi gjerne igjen.
fra Drammen.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, perauens
Anmeldt 13. august 2018

Vi stusset først litt over at hotellet ikke lå ved sjøen og ikke en gang hadde havutsikt, men det var fort glemt. Sjøen med rorbuer, båtutleie og andre tilbud lå bare 200 meter nedenfor hotellet. Vi frydet oss over vegger av naturstein, torvtak og masse rhododendron ( selv om de ikke brlomstret da vi var der ). Stor lekeplass og vakre omgivelser matchet med muligheter for opplevelser - til og med en helikoptertur hvis det skulle friste!
Rommet var en mini-suite - uten tillegg i prisen, og buffeten var utsøkt og slett ikke dyr. Det var mange gjester ved bordene, også en del som iikke bodde på hotellet. Vi brukte en dag på å utforske Hitra og Frøya, blant annet med båttur til Mausundvær, Bogøyvær og Sula. Anbefales!

Romtips: Hjørnerommet i 2. etasje var meget romslig
Dato for oppholdet: juli 2018