Expedia.comUSD 155
eDreamsUSD 140
Orbitz.comUSD 155
Anmeldt 27. juli 2021

Selve rommet er det ikke noe å si på, som forventet på et vanlig hotel. Standard OK frokost. Ingen fine uteområder å sitte. Ok liten lekeplass. Ikke en eneste søppeldunk rundt hotellet, litt irriterende når man har med hund . Svært liten gjesteinterresse/ laber imøtekommenhet og velkomst. Ikke noe "Velkommen til oss" å høre her nei. Sånt irriterer meg. Heller ikke noe "takk for besøket" ved avreise, bare "ja da er det vel greit da". .

Takk, Worupontour
Anmeldt 11. juni 2021

Vi var tre søskenpar som bodde på luksusvillaen ved sjøkanten. Dette huset hadde alt en kan ønske seg av fasiliteter, blant annet jacuzzi med utsikt mot sjøen, badstue, sonos-anlegg innendørs og utendørs, grill, is-maskin, egen brygge med stupebrett og alle soverom hadde hvert sitt bad. Dette gjør villaen til en garantert topp opplevelse. Ikke minst er hotellets ansatte alltid smilende og serviceinnstilt.

1  Takk, 108vegards
Anmeldt 1. oktober 2020

Veldig koselig hotell med unik beliggenhet. Store og flotte rom. Nydelig mat og store porsjoner. Snille priser på opphold, mat og drikke. Dette er et sted vi gjerne kommer tilbake til og vi anbefaler et besøk.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, oleragnar_
Anmeldt 21. juli 2020

Vi tilbrakte 3 netter på dette hotellet. Vi hadde bestilt en suite, men oppdaget at soverommet var minimalt, man måtte nesten gå sidelengs til dobbeltsengen som også var svært smal. Det var knapt noe sted å henge opp klær. Tja. Men de lot oss få bytte til en av leilighetene med 2 soverom. Det er et stort oppholdsrom med et lite tekjøkken som fungerer godt. Soverommet er ok. Badet bra. Samlet meget bra. Dersom du ikke bor på rom 104 er hele vegen til hovedhotellet overdekket. Hotellet har lading for elbil, men langsom type. Frokosten er bra tatt hensyn til at man ikke kunne benytte buffet. Middagen om kvelden er forbausende bra. Alle er hyggelige og gjør sitt beste. Området er idyllisk og fint. Mange utflukter med kort bilavstand.

2  Takk, enare
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her to netter med kone og svigermor. Først og fremst er dette et hotell med flott beliggenhet, og et veldig fint uteområde for barn osv. De tilbyr også rom i forskjellige typer (leilighet, rom eller hytte). Pluss for dette. Og størrelsen er det ingenting å si på! Derimot er det små ting når man er på hotell som burde være på plass, les; søppelbøtte på bad f.eks. Det ser også ut som at det er gjort en hederlig innsats i oppussingen, men at ikke alt er gjort helt som det burde. Avfliset maling (både gammel og ny maling) f.eks. Maten er vel heller under pari (bortsett fra at det finnes sjokomelk på dispenser, det store høydepunktet hva gjelder mat/drikke), styr unna rødvin (hvis du ikke liker varm vin), og servicen for øvrig dømmer jeg til å slå følge med nivået på mat og drikke.

Et helt ok hotell, som bærer preg av fordumstid. Trenger en liten overhaling før dette kan bli den perlen den egentlig burde vært.

Takk for besøket.

Takk, torbj_rnn584