Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreamsUSD 145
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Intimt og hyggelig familiedrevet hotell, rett ved sundet mellom Hitra og Smøla. Nydelig område med marina rett nedenfor hotellet. Passe stort, komfortabelt og velholdt. Hyggelig betjening, bra mat, god parkering og fine utearealer både for store og små. Alt i alt en fin hotellopplevelse.

Takk, Oslang
Anmeldt 27. juli 2021

Selve rommet er det ikke noe å si på, som forventet på et vanlig hotel. Standard OK frokost. Ingen fine uteområder å sitte. Ok liten lekeplass. Ikke en eneste søppeldunk rundt hotellet, litt irriterende når man har med hund . Svært liten gjesteinterresse/ laber imøtekommenhet og velkomst. Ikke noe "Velkommen til oss" å høre her nei. Sånt irriterer meg. Heller ikke noe "takk for besøket" ved avreise, bare "ja da er det vel greit da". .

Takk, Worupontour
Anmeldt 11. juni 2021

Vi var tre søskenpar som bodde på luksusvillaen ved sjøkanten. Dette huset hadde alt en kan ønske seg av fasiliteter, blant annet jacuzzi med utsikt mot sjøen, badstue, sonos-anlegg innendørs og utendørs, grill, is-maskin, egen brygge med stupebrett og alle soverom hadde hvert sitt bad. Dette gjør villaen til en garantert topp opplevelse. Ikke minst er hotellets ansatte alltid smilende og serviceinnstilt.

1  Takk, 108vegards
Anmeldt 1. oktober 2020

Veldig koselig hotell med unik beliggenhet. Store og flotte rom. Nydelig mat og store porsjoner. Snille priser på opphold, mat og drikke. Dette er et sted vi gjerne kommer tilbake til og vi anbefaler et besøk.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, oleragnar_
Anmeldt 21. juli 2020

Vi tilbrakte 3 netter på dette hotellet. Vi hadde bestilt en suite, men oppdaget at soverommet var minimalt, man måtte nesten gå sidelengs til dobbeltsengen som også var svært smal. Det var knapt noe sted å henge opp klær. Tja. Men de lot oss få bytte til en av leilighetene med 2 soverom. Det er et stort oppholdsrom med et lite tekjøkken som fungerer godt. Soverommet er ok. Badet bra. Samlet meget bra. Dersom du ikke bor på rom 104 er hele vegen til hovedhotellet overdekket. Hotellet har lading for elbil, men langsom type. Frokosten er bra tatt hensyn til at man ikke kunne benytte buffet. Middagen om kvelden er forbausende bra. Alle er hyggelige og gjør sitt beste. Området er idyllisk og fint. Mange utflukter med kort bilavstand.

2  Takk, enare