Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte dobbeltseng og spesifiserte at vi ikke ønsket to enkeltsenger som er satt sammen. Det fikk vi ikke. Det var iskaldt på badet og rommet når vi kom. Vi skulle bestille oss dessert før de stengte, og vi fikk beskjed om at resteuranten stengte 22. klokka 21:27 ringte vi å bestilte. Da hadde kokkene godt for dagen. På TV’n på rommet var det bare 2 kanaler som ikke flimret som en dårlig innjistert parabol fra slutten på 80-tallet. Dette var skuffende. Kan skryte av at hjortegryta var god

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 933h_vardh
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Intimt og hyggelig familiedrevet hotell, rett ved sundet mellom Hitra og Smøla. Nydelig område med marina rett nedenfor hotellet. Passe stort, komfortabelt og velholdt. Hyggelig betjening, bra mat, god parkering og fine utearealer både for store og små. Alt i alt en fin hotellopplevelse.

Takk, Oslang
Anmeldt 27. juli 2021

Selve rommet er det ikke noe å si på, som forventet på et vanlig hotel. Standard OK frokost. Ingen fine uteområder å sitte. Ok liten lekeplass. Ikke en eneste søppeldunk rundt hotellet, litt irriterende når man har med hund . Svært liten gjesteinterresse/ laber imøtekommenhet og velkomst. Ikke noe "Velkommen til oss" å høre her nei. Sånt irriterer meg. Heller ikke noe "takk for besøket" ved avreise, bare "ja da er det vel greit da". .

Takk, Worupontour
Anmeldt 11. juni 2021

Vi var tre søskenpar som bodde på luksusvillaen ved sjøkanten. Dette huset hadde alt en kan ønske seg av fasiliteter, blant annet jacuzzi med utsikt mot sjøen, badstue, sonos-anlegg innendørs og utendørs, grill, is-maskin, egen brygge med stupebrett og alle soverom hadde hvert sitt bad. Dette gjør villaen til en garantert topp opplevelse. Ikke minst er hotellets ansatte alltid smilende og serviceinnstilt.

1  Takk, 108vegards
Anmeldt 1. oktober 2020

Veldig koselig hotell med unik beliggenhet. Store og flotte rom. Nydelig mat og store porsjoner. Snille priser på opphold, mat og drikke. Dette er et sted vi gjerne kommer tilbake til og vi anbefaler et besøk.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, oleragnar_