Kystmuseet i Sør-Trøndelag
ANBEFALES😀

Heie personalet på Utleira skole besøkte museets avd på Sandstad . Vi fikk lære om... les mer

Anmeldt 18. august 2022
335vibekes
Trondheim, Norge
En opplevelse i kystkultur

Anmeldt 11. juli 2017
johana549
Vinjeøra, Norge

Anmeldt 11. juli 2017

Dette er en plass som bør besøkes når de er på Hitra, ligger nært vei. Fillan sentrum ligger i nærheten med mange butikker og kaffeer.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, johana549
Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Flott museum med en god utstilling om kystkultur, er et must om man er på Hitra.
Beliggenheten er sentralt på Fillan. Fra Trondheim tar man enten buss eller hurtigbåten.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, camilla s
Anmeldt 27. oktober 2016

Dette var nytt for meg, men et russisk skip forliste utenfor Hitra i 1760. Mange omkom, noen faa ble reddet. Tvil og tro i lokalbefolkningen, skulle en slaa ihjel de overlevende. Utfyllende utstilling, og varierte rom (for ulik bruk).

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Brommn