Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Er det ett sted på Hitra som jeg anbefaler å gå og spise på så er det Ansnes Brygger. Har bestandig fått god mat, og den bærer preg av høy standard i tillegg til at prisen er verdt det. Menyen varieres ut ifra hva kokken har tilgjengelig på kjøkkenet, og alltid noe spennende å velge på menyen.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, TheaMForslund
Anmeldt 24. august 2019

Det finnes noen perler langs kysten! Denne plassen er en av de. Anbefales. Fantastisk sjø mat, God stemning og ikke noe å si på servicen! Lett å legge til med båt og enkelt å finne frem med båt. Overnattingstilbud om det er behov.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Merete M
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk bra mat og drikke i avslappa og trivelige omgivelser. Sjømatkassen er tipp topp, her bugner det nesten over av krabbe, kreps og reker. Kan også anbefale fish 'n ships og blåskjellretten. God stemning!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Astrid M
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Var innom med båt i en trivelig, men ikke alt for stor marina. Kunne gjerne vært litt større. Vi spiste på restauranten sjømatbuffe som smakte utmerket i supre omgivelser ute på bryggeplasser. Neste gang blir det sjømatkasse. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 872p_lb
Anmeldt 10. august 2017

Vi var fem voksne som delte en leilighet ytterst på kaikanten av anlegget. Fantastisk å sovne og våkne til bølgeskvulp under kaia. Leiligheten hadde tre soverom og to bad, samt åpen løsning kjøkken/stue. Gode senger, og usjenert uteplass utenfor. Sannsynligvis er dette anleggets beste innkvartering; leilighet 8.

Som med de fleste selvhusholdsleiligheter er ikke kjøkkenet utstyrt for femretters gourmetmåltid, men duger mer enn nok til frokost, lunsj og enkel middagstilberedelse. Sengetøy, håndklær og rengjøring inkludert i prisen.

Det må sies at det nok har trukket opp helhetsinntrykket at vi hadde upåklagelig sommervær den helga vi bodde der...

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Siv J