Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med utrolig god sjømat og veldig fleksibele eiere. De strekker seg langt for at gjestene skal ha det bra. Maten både fredag, lørdag og lunch søndag glemmer jeg ikke på lenge. I tillegg hadde vi tidenes helg værmessig. (Trøndelag byr på mange varianter) Anbefaler virkelig Ansnes Brygger.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Anne Sofie G
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Er det ett sted på Hitra som jeg anbefaler å gå og spise på så er det Ansnes Brygger. Har bestandig fått god mat, og den bærer preg av høy standard i tillegg til at prisen er verdt det. Menyen varieres ut ifra hva kokken har tilgjengelig på kjøkkenet, og alltid noe spennende å velge på menyen.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, TheaMForslund
Anmeldt 24. august 2019

Det finnes noen perler langs kysten! Denne plassen er en av de. Anbefales. Fantastisk sjø mat, God stemning og ikke noe å si på servicen! Lett å legge til med båt og enkelt å finne frem med båt. Overnattingstilbud om det er behov.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Merete M
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk bra mat og drikke i avslappa og trivelige omgivelser. Sjømatkassen er tipp topp, her bugner det nesten over av krabbe, kreps og reker. Kan også anbefale fish 'n ships og blåskjellretten. God stemning!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Astrid M
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Var innom med båt i en trivelig, men ikke alt for stor marina. Kunne gjerne vært litt større. Vi spiste på restauranten sjømatbuffe som smakte utmerket i supre omgivelser ute på bryggeplasser. Neste gang blir det sjømatkasse. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 872p_lb