Heidi A
        kr 1 848
      420.6 km fra Hjorten Hotell Hitra
      Se flere hoteller i Hitra
      Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk service,personalet enestående,kjempegod mat. Rene fine rom. Gunstige priser, både på rom, mat og drikke. Butikker og andre fasilteter i nærheten.Anbefales på det varmeste! Vi kommer gjerne igjen😊

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, SandraO2191
      Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Har dessverre ikke fått til å skrive en ny anmeldelse av hotellet. Jeg har spist har et par ganger til etter siste gang. Og jeg må si maten og servicen er topp 100%. Idag fikk jeg meg en nystekt vaffel her. Nydelig😋

Dato for oppholdet: august 2019
      Reisetype: Reiste alene
      Takk, Jonarne V
      Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott helg på Fillan med hele slekta. Lørdag 23 grader på skybarterrassen🌞🌞
      Hyggelig rent og moderne hotell.
      Frokosten var dessverre noe av det dårligste jeg har fått i Norge.
      Søndag morgen fikk vi servert frokost som var brukt på middag dagen før

Dato for oppholdet: april 2019
      Takk, 87knuterikg
      Anmeldt 17. juli 2018

Vi bestilte 5 retters og en vinpakke ifm. feiring av våre venners bryllup. Ikke nok med at det var en upåklagelig, over all forventning mat opplevelse, men prisnivået var overaskende lavt :-) God service fra vi kom, presentasjon av maten, eget intimt lokalet for 10 personer, ren og skjær himmels atmosfære. Gode viner som sto perfekt til maten og selskapet. Vi overnattet og sengene var bra, rommene var rene og eller greie. Herlig frokost, enkel men med det du måtte trenge. ;Marit i resepsjonen tok oss godt i mot og sjekket oss ut like blid :-) Kokken skulle hatt en stjerne for sin tryllekunst på kjøkkenet og servitørene gjorde en upåklagelig jobb, good job!!

Dato for oppholdet: juni 2018
      • Reisetype: Reiste med venner
      1  Takk, LenaLena3553
      Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et hotell hvor alt er på stell! Ved ankomst åpner hotellsjefen døra inne. Maten er virkelig god og sunn. Personalet yter god service hele veien. Et eksempel : Under frokosten sitter jeg og leser, så kommer ei og spør om jeg vil ha mer lys.

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, janolavh2015