Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hit kommer vi gjerne tilbake! Rene, romslige og lekre rom. Vi fikk to connecting rooms med utsikt mot sjøen. Praktisk med vannkoker og kjøleskap på rommet. To behagelige lenestoler på hvert rom. Lystette gardiner. Frokosten var tilpasset Corona-restriksjoner, så det var ikke buffet, men vi fikk nok mat og god mat. Hyggelig betjening. Sen utsjekking var standard, så vi slapp å stresse om morgenen. Et ekstra pluss at det var gratis å bruke det nærliggende treningssenteret i sommermånedene. Beliggenheten var perfekt for oss, i sentrum av Fillan. Gratis parkering rett utenfor. Bildet er tatt før utsjekking.

Takk, Heidi A
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk service,personalet enestående,kjempegod mat. Rene fine rom. Gunstige priser, både på rom, mat og drikke. Butikker og andre fasilteter i nærheten.Anbefales på det varmeste! Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, SandraO2191
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Har dessverre ikke fått til å skrive en ny anmeldelse av hotellet. Jeg har spist har et par ganger til etter siste gang. Og jeg må si maten og servicen er topp 100%. Idag fikk jeg meg en nystekt vaffel her. Nydelig

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, jonarnev2017
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott helg på Fillan med hele slekta. Lørdag 23 grader på skybarterrassen
Hyggelig rent og moderne hotell.
Frokosten var dessverre noe av det dårligste jeg har fått i Norge.
Søndag morgen fikk vi servert frokost som var brukt på middag dagen før

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 87knuterikg
Anmeldt 17. juli 2018

Vi bestilte 5 retters og en vinpakke ifm. feiring av våre venners bryllup. Ikke nok med at det var en upåklagelig, over all forventning mat opplevelse, men prisnivået var overaskende lavt :-) God service fra vi kom, presentasjon av maten, eget intimt lokalet for 10 personer, ren og skjær himmels atmosfære. Gode viner som sto perfekt til maten og selskapet. Vi overnattet og sengene var bra, rommene var rene og eller greie. Herlig frokost, enkel men med det du måtte trenge. ;Marit i resepsjonen tok oss godt i mot og sjekket oss ut like blid :-) Kokken skulle hatt en stjerne for sin tryllekunst på kjøkkenet og servitørene gjorde en upåklagelig jobb, good job!!

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner