TripadvisorUSD 157
Booking.comUSD 158
eDreamsUSD 158
Agoda.comUSD 169
Anmeldt 20. juli 2020

Hadde et fint opphold på Hjorten hotell. Spiste også middag på hotellet. Det kan og anbefales. Hyggelig personale. Store og moderne rom. Hotellet ligger sentralt med gangavstand til butikker og liknende.

Takk, guroste
Anmeldt 16. juli 2020

Bodde to netter på hotellet og er veldig godt fornøyd. Hyggelige ansatte, rene og fine rom.
Vi spiste middag der og det kan anbefales, nydelig mat.
Sentralt i forhold til butikker mm.
En hyggelig og fin bakgård.
Pga Corona-tider, fikk vi frokosten servert ved bordet, noe som jeg håper de fortsetter med framfor å åpne for buffet.

Takk, Tovepia
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hit kommer vi gjerne tilbake! Rene, romslige og lekre rom. Vi fikk to connecting rooms med utsikt mot sjøen. Praktisk med vannkoker og kjøleskap på rommet. To behagelige lenestoler på hvert rom. Lystette gardiner. Frokosten var tilpasset Corona-restriksjoner, så det var ikke buffet, men vi fikk nok mat og god mat. Hyggelig betjening. Sen utsjekking var standard, så vi slapp å stresse om morgenen. Et ekstra pluss at det var gratis å bruke det nærliggende treningssenteret i sommermånedene. Beliggenheten var perfekt for oss, i sentrum av Fillan. Gratis parkering rett utenfor. Bildet er tatt før utsjekking.

Takk, Heidi A
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk service,personalet enestående,kjempegod mat. Rene fine rom. Gunstige priser, både på rom, mat og drikke. Butikker og andre fasilteter i nærheten.Anbefales på det varmeste! Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, SandraO2191
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Har dessverre ikke fått til å skrive en ny anmeldelse av hotellet. Jeg har spist har et par ganger til etter siste gang. Og jeg må si maten og servicen er topp 100%. Idag fikk jeg meg en nystekt vaffel her. Nydelig

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene