Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Trip.comUSD 147
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Beliggenhet: midt i smørøyet med både butikker, restauranter og natur like ved

Rom: hunde-eiere kan glede seg over samme romstandard som øvrige gjester. Rom 410 var fresht og romslig, med sittegruppe foran store vindu med super utsikt. Gode stoler. Romslig baderom.

Mat: frokost vanlig god norsk hotellstandard. Restauranten ikke ptøvd

Atmosfære : svært trivelig ansatte på hotellet. Smil og latter satt løst.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, abcnord
Anmeldt 2. august 2021

Delikat hotell midt i Fillan. Sentralt. Veldig pene rom med behagelige stoler og senger og flott utsikt. Pluss for at kjøleskapet på rommet fortsatt virker når man tar med seg romnøkkelen og kutter strømmen på resten av rommet. Chromecast så man kan streame eget innhold til TVen og gratis elbillading (!!!) gjorde oppholdet ekstra behagelig. Veldig hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, elinReiser
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Ble møtt av veldig hyggelig betjening ved sen ankomst.Rommet rent og stort.Gode senger og ingen støy.Frokost med godt utvalg av varm og kald mat.God kaffe og godt brød.Godt med plasser å sitte og ingenting å utsette på utvalg av pålegg etc.Alt i alt en meget positiv opplevelse og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Aramne
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Rommet er helt ok i stil, størrelse og standard. Men natta ble ødelagt støy i luftanlegget. Tikking, lett banking og en rar dunk gjennom hele natta gjorde at det dessverre ikke ble noe særlig søvn. Lyden kan nærmeste beskrives som en god gammel telefon-skive som dro tilbake etter valgt telefonnummer. de født før 1990 vet hva jeg snakker om.

Rommet var iskaldt selv om temp sto på 22 grader. Forsøkte å skru opp, men ingen endring. Ikke noe varme i badegulvet heller.

Frokosten var en stor stor skuffelse. Hvitost som var blitt gul og svett, skinke som var tørr og farget. Juicedispenser ute av drift, erstattet med billig-alternativ.
Til og med kaffen var skivebom. Tynn tynn, nesten te-farvet.

Opptur var maten i restauranten, skikkelig god fiskesuppe, nydelig dessert og bra vin.

Beklager, men dette ble ikke er bra opphold.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, kentj614
Anmeldt 18. september 2020

Flott hotell på Hitra, i Fillan sentrum. Kurs og konferanserom, bla annet i toppetasjen, med utgang til tak terrasse. Hotellet er bygd i betong og mye av veggene har rene flotte betongoverflater, vakkert og røft på samme tid. Rommene har synlig betong med detaljer fra jobben med å produsere dette. Gode senger og skrive / arbeidsbord med god stol. Vannkoker og rikelig med kaffe og te. Godt å kunne brygge egen kaffe på morgenkvisten.
Selvsagt parkering, ofte rett utenfor døren.
Betjeningen i resepsjon er alltid trivelige og hjelpsomme, du blir ønsket velkommen og husket.
Covid-19 setter også her preg, booket rom samme dag som ankomst. Antiback dispensere lett tilgjengelig og halvparten av sitteplassene i frokost og restaurant er borte.
Frokost utvalget er upåklagelig. Likeså menyen for middag.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ove H