Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
FindHotel
Agoda.comUSD 151
Anmeldt 4. september 2021

Hjorten hotell har flott utsikt fra rommene høyt oppe. Takterrasse på toppen som kan besøkes for utsikten. Rent og fint med meget god service. Anbefaler restauranten. Har også en bar. Pris på overnatting 1200+

Romtips: Bo høyt opp og prøv restauranten
1  Takk, exxin
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Beliggenhet: midt i smørøyet med både butikker, restauranter og natur like ved

Rom: hunde-eiere kan glede seg over samme romstandard som øvrige gjester. Rom 410 var fresht og romslig, med sittegruppe foran store vindu med super utsikt. Gode stoler. Romslig baderom.

Mat: frokost vanlig god norsk hotellstandard. Restauranten ikke ptøvd

Atmosfære : svært trivelig ansatte på hotellet. Smil og latter satt løst.

Takk, abcnord
Anmeldt 2. august 2021

Delikat hotell midt i Fillan. Sentralt. Veldig pene rom med behagelige stoler og senger og flott utsikt. Pluss for at kjøleskapet på rommet fortsatt virker når man tar med seg romnøkkelen og kutter strømmen på resten av rommet. Chromecast så man kan streame eget innhold til TVen og gratis elbillading (!!!) gjorde oppholdet ekstra behagelig. Veldig hyggelig betjening.

Takk, elinReiser
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Ble møtt av veldig hyggelig betjening ved sen ankomst.Rommet rent og stort.Gode senger og ingen støy.Frokost med godt utvalg av varm og kald mat.God kaffe og godt brød.Godt med plasser å sitte og ingenting å utsette på utvalg av pålegg etc.Alt i alt en meget positiv opplevelse og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Aramne
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Rommet er helt ok i stil, størrelse og standard. Men natta ble ødelagt støy i luftanlegget. Tikking, lett banking og en rar dunk gjennom hele natta gjorde at det dessverre ikke ble noe særlig søvn. Lyden kan nærmeste beskrives som en god gammel telefon-skive som dro tilbake etter valgt telefonnummer. de født før 1990 vet hva jeg snakker om.

Rommet var iskaldt selv om temp sto på 22 grader. Forsøkte å skru opp, men ingen endring. Ikke noe varme i badegulvet heller.

Frokosten var en stor stor skuffelse. Hvitost som var blitt gul og svett, skinke som var tørr og farget. Juicedispenser ute av drift, erstattet med billig-alternativ.
Til og med kaffen var skivebom. Tynn tynn, nesten te-farvet.

Opptur var maten i restauranten, skikkelig god fiskesuppe, nydelig dessert og bra vin.

Beklager, men dette ble ikke er bra opphold.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, kentj614