“Akkurat hva du trenger etter tur i fjellet”
Anmeldelse av Skeistua

Skeistua
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Skeikampen
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Stoppet innom etter en tur rundt Skeikampen for en øl og en burger.

Veldig god øl, fantastisk viltburger og en veldig hyggelig mann som serverte.

God service og god stemning.
Ingen grunn til å ikke stoppe innom om du passerer.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 434martinCoon

Anmeldt 1. november 2020

En veldig hyggelig plass, kjempegode vafler. Trivelig betjening som er serviceminded. Atmosfæren er elt topp.

Takk, hugbre
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Stoppet her for en kaffe og vaffel.
Utrolig flott sted som har et stort potensial, men skuffelsen var stor da kaffen var sirup kaffe og vaffel som smaker krumkake. Forventet oss noe genuint hjemmelaget og ikke dette.
Ser at noen skrev en anmeldelse om dette i 2017 også. I tillegg var prisen for 2 kaffe og 2 vafler 160,- kroner!!! Hadde det vært ordentlige råvarer så hadde vi ikke reagert i det hele tatt!

Dato for besøk: august 2020
Takk, annehelenen
Anmeldt 8. oktober 2019

Vi gikk opp og ned og så på motbakkeløpet Skeikampen opp. Deretter gikk vi ned og tok afterwalk på oktoberfesten på Skeistua i nydelig oktobervær hvor alt foregikk ute.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Vidar B
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Var her i påsken 2019, men vært innom flere ganger tidligere også. I påsken hadde de gjort det riktig så koselig ute, og tatt med seg tappekrana og salget ut! Flere forskjellige typer øl var å få kjøpt samt fantastisk god vaffel. Hyggelig både inne og ute her.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, BjornErikSorli

Reisende som så på Skeistua, så også på

Svingvoll, Gausdal
Svingvoll, Gausdal

Har du vært i Skeistua? Del dine erfaringer!